جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

مقاله #907

#907 کد مقاله زمینه: کامپیوتر
عنوان انگلیسی:
Improving Reliability of Particle Filter-Based Localization in Wireless Sensor Networks via Hybrid Particle/FIR Filtering
تعداد صفحات انگلیسی:
10 صفحه
عنوان فارسی:
بهبود قابلیت اطمینان محلی سازی مبتنی بر فیلتر ذره ای در شبکه های حسگر بیسیم با استفاده از فیلترینگ ترکیبی ذره/FIR
تعداد صفحات فارسی:
30 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
130,000 ريال
چکیده فارسی:

چکیده: اخیرا نیاز به محلی سازی[1] داخلی به طوری که دقیق، سریع و قابل اطمینان باشد با استفاده از شبکه های حسگر بی سیم (WSNها) در حوزه وسیعی از صنعت فراگیر شده است. محلی سازی دقیق در محیط هایی که صدا های ناهنجار و نویز وجود دارد معمولا با استفاده از یک الگوریتم ریاضی که به آن تخمین زننده حالت یا فیلتر می گویند فراهم می شود. فیلتر ذره­ای[2] (PF) که رایج ترین فیلتر در محلی سازی می باشد از مشکل کمبود نمونه تحت شرایط معمول محلی سازی در زمان واقعی[3] مبتنی بر WSNها رنج می برد. این مقاله برای بهبود قابلیت اطمینان طرح های محلی سازی مبتنی بر PF تحت شرایط ناگوار که سبب کمبود نمونه می شود، الگوریتم فیلترینگ جدید که ترکیبی از ذره/FIR (پاسخ ذره محدود[4]) می باشد را پیشنهاد می دهد. فیلتر ترکیبی ذره/FIR خطاهای PF را شناسایی کرده و با تنظیم مجدد PF با استفاده از یک فیلتر کمکی FIR آن را بازیابی می کند. در این مقاله فیلتر ترکیبی PR/EFIR با ترکیب فیلتر ذره ای منظم (RPF) و فیلتر توسعه یافته بی طرفانه[5] FIR (EFIR) ساخته می شود. فیلتر ترکیبی PR/EFIR بر اساس شبیه سازی‌ها نشان داد که قابلیت اطمینان و توانایی بازیابی RPF را بعد از رخداد خطا‌ها بهبود می دهد.

نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
130,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان