سوال: در زمان ثبت نام، سایت گذرواژه من را قبول نمی کند.
پاسخ: حداقل تعداد کاراکترهای مورد نیاز برای گذرواژه 6 کاراکتر می باشد. شما می بایست گذرواژه ای با 6 کاراکتر یا بیش از 6 کاراکتر وارد نمایید.
سوال: در زمان ثبت سفارش ترجمه، با پیغام عدم تکمیل ستاره سبز مواجه می شوم. علت چیست؟
پاسخ: فیلد ستاره سبز مربوط به قسمت آپلود فایل می باشد. در صورتی که با این خطا مواجه می شود، 3 راه حل وجود دارد. 1- ابتدا نام فایل خود را بررسی نمایید که فارسی نباشد. در صورتی که نام فایل فارسی بود آن را تغییر داده و به صورت عدد یا حرف انگلیسی تغییر دهید. 2- مرورگر خود را تغییر دهید. 3- ممکن است سایت پسوند فایل شما را پشتیبانی نکند. لذا شما می توانید فایل خود را به صورت زیپ شده (با پسوند zip یا rar) ارسال نمایید.
سوال: حجم فایلی که می خواهم ارسال کنم بالاست. چه پیشنهادی دارید؟
پاسخ: سایت فراترجمه قابلیت دریافت فایل تا حدودا 64 مگابایت را داراست، اما پیشنهاد می شود که فایل خود را در یکی از سایت های آپلود رایگان، آپلود نمایید و سپس لینک دانلود را درون یک فایل word قرار داده و فایل word را برای ما آپلود کنید. جهت توضیحات بیشتر می توانید راهنمای تصویری ثبت سفارش ترجمه با حجم بالا را مطالعه نمایید.
سوال: تنها نیاز به ترجمه قسمتی از فایل خود دارم. چطور می توانم این موضوع را به شما اطلاع دهم؟
پاسخ: در صورتی که ترجمه قسمتی از فایل مد نظر شما می باشد، می توانید در زمان ثبت سفارش ترجمه، در قسمت توضیحات این موضوع را درج نمایید. توجه داشته باشید که معمولا شماره صفحات درج شده در در فایل با شماره نرم افزار متفاوت می باشد. لطفا در بیان شماره صفحه دقت نمایید.
سوال: می خواهم مترجمی که سفارش قبلی من را ترجمه کرده، سفارشات آتی را نیز ترجمه نماید. لطفا راهنمایی کنید.
پاسخ: در صورتی که از کیفیت ترجمه سفارش قبلی خود رضایت دارید می توانید در زمان ثبت سفارشات بعدی، در قسمت کد ارجاع، کد مترجم مربوطه را درج کنید. پس از پرداخت، سفارش شما به وی ارجاع خواهد شد. در صورت عدم پذیرش مترجم مربوطه، سفارش شما به مترجم دیگری در سطح ایشان ارجاع خواهد شد.
سوال: برای پرداخت وجه نمی توانم به درگاه اینترنتی سایت متصل شوم؟ علت چیست؟
پاسخ: ممکن است به علت تنظیمات مرورگر شما، این اتفاق افتاده باشد. این مشکل با تغییر مرورگر حل خواهد شد.
سوال: گذرواژه خود را جهت ورود مجدد فراموش کرده ام یا در هنگام ورود با پیغام "چنین کاربری وجود ندارد یا اشتباه بودن نام کاربری و گذرواژه" مواجه می شوم؟ چطور می توانم وارد پنل کاربری خود شوم؟
پاسخ: لطفا از خاموش بودن Caps Lock سیستم خود و فارسی یا انگلیسی بودن زبان آن مطمئن شوید. همچنین در صورتی که گذرواژه در سیستم شما ذخیره شده، پیشنهاد می شود که مجددا آن را تایپ نمایید. در صورت حل نشدن مشکل از گزینه فراموشی گذرواژه استفاده نمایید و پسوورد ارسال شده به ایمیل خود را تایپ نمایید.
سوال: در پیش فاکتور من زمان هایی درج شده که با زمان مورد نظر من مغایرت دارد. چطور می توانم این موضوع را به شما اطلاع دهم؟
پاسخ: زمان های اعلام شده در پیش فاکتور با توجه به فصل کاری و تراکم سفارشات متفاوت است. در صورتی که زمانی غیر از زمان های درج شده در پیش فاکتور مدنظر شماست، می توانید از قسمت تماس با پشتیبانی که در پنل کاربری شما وجود دارد، زمان مورد نظر خود را اطلاع دهید تا در صورتی که این ظرفیت وجود داشته باشد، پیش فاکتور مطابق با زمان شما تغییر یابد.
سوال: آیا فرمول های موجود در متن هم تایپ می شوند؟
پاسخ: خیر، در هیچ سفارشی فرمول ها تایپ نمی شوند و به صورت عکس در متن قرار می گیرند.
سوال: فایل ترجمه با چه فرمتی برای من ارسال می گردد؟
پاسخ: تمامی سفارشات به صورت تایپ شده و با فرمت word برای دانلود کاربران قرار داده می شود.
سوال: کتابی برای ترجمه دارم ولی تنها قسمتی از آن را می خواهم. لطفا راهنمایی کنید.
پاسخ: در صورتی که قسمتی یا فصل هایی از یک کتاب را جهت ترجمه نیاز دارید دو راه وجود دارد. 1- می توانید کل فایل کتاب را آپلود کرده و در قسمت توضیحات به مترجم قسمت مورد نظر را دقیقا ذکر نمایید. 2- می توانید با نرم افزارهایی که در اینترنت به وفور یافت می شوند، فایل خود را از کتاب اصلی جدا کرده و در سایت آپلود نمایید.
سوال: مبلغ پیش پرداخت یا مبلغ نهایی سفارش خود را با موفقیت پرداخت کرده ام و حتی شماره رهگیری نیز دارم و مبلغ از حساب من کم شده است، ولی سفارش در حالت قبلی باقی مانده. علت چیست؟
پاسخ: این اتفاق به دلیل مشکل در درگاه اینترنتی بانک مورد نظر بوده و تراکنش انجام شده ناموفق می باشد. در 99% موارد مبلغ ظرف 48 تا 72 ساعت به حساب کاربر برگشت داده می شود. در این گونه موارد شما می توانید مجددا عملیات پرداخت را انجام دهید و در صورت عدم بازگشت مبلغ، از طریق گزینه تماس با پشتیبانی که در پنل کاربری قرار دارد، شماره سفارش و مبلغ واریزی را ارسال نمایید تا حساب ها بررسی گردد.
سوال: به عنوان مترجم فرم استخدام را تکمیل نمودم ولی آزمونی آنلاین از من گرفته نشد. چطور می توانم در آزمون شرکت کنم؟
پاسخ: آزمون آنلاین مترجمی غیر فعال بوده و در زمان ثبت نام هیچ آزمونی اخذ نخواهد شد. آزمون از طریق ایمیل برای شما ارسال شده و از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.
سوال: چند تا مقاله برای ترجمه دارم. چطور می تونم همه را با هم در یک سفارش ثبت کنم؟
پاسخ: شما می توانید مقالات خود را در یک فولدر قرار داده و فولدر را zip نموده و در سایت آپلود کنید. همچنین در صورتی که محدودیت زمان دارید می توانید هر فایل را در یک سفارش ثبت کنید تا در زمان کمتری ترجمه شود.
Link: https://faratarjome.ir/u/page/سوالات-متداول-30.html