جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

مقاله #469

#469 کد مقاله زمینه: کامپیوتر
عنوان انگلیسی:
FPGA Implementation of an Image Recognition System based on Tiny Neural Networks and on-line Reconfiguration
تعداد صفحات انگلیسی:
8 صفحه
عنوان فارسی:
پیاده سازی FPGA یک سیستم تشخیص تصویر بر مبنای شبکه‎های عصبی کوچک و پیکربندی مجدد آنلاین
تعداد صفحات فارسی:
21 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
90,000 ريال
چکیده فارسی:

چکیده- از شبکه‌های عصبی بسیار در کاربردهای تشخیصی، امنیتی و کنترل روبات استفاده می شود. ما با استفاده از شبکه‌های عصبی مصنوعی کوچک (TNN) یک سیستم معماری سخت افزار را پیشنهاد می دهیم. معماری TNN عمومی بوسیله نگاشت چندین واحد پایه (لایه‌ها) و پیکربندی مجدد پویا، بسته به نیازهای خاص استفاده، بسط‎پذیری را ممکن می سازد. یکی از مهمترین ویژگی‌های شبکه‌های عصبی کوچک (TNN) قابلیت یادگیری آنها است. اصلاح وزن و پیکربندی مجدد معماری را می‌توان در زمان اجرا، انجام داد. سیستم ما تشخیص اشیا را با درک ویژگی‌های منحصر به فردشان انجام می‌دهد. این امر با اتصال چندین TNN خاص بدست می آید. نتایج آزمونهای متعدد در شرایط مختلف در این مقاله ارائه شده اند. این سیستم یک شیء آزمون را در اغلب آزمایشات انجام شده به درستی تشخیص می دهد. ضمناً این مقاله شامل توضیح جامعی از معماری سیستم و مراحل پردازش است.

جهت صحه گذاری بر این پژوهش، این سیستم پیاده سازی شده و به صورت یک شبکه پرسپترون با یادگیری انتشار رو به عقب پیکربندی شده و برای تشخیص شکل‌ها از آن استفاده شده است. نتایج شبیه سازی نشان می­دهند که این معماری دارای مزایای عملکردی قابل توجهی است.

نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
90,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان