جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

مقاله #426

#426 کد مقاله زمینه: مکانیک
عنوان انگلیسی:
Analysis of the fatigue behaviour characterized by stiffness and permanent deformation for different distal volar radius compression plates
تعداد صفحات انگلیسی:
7 صفحه
عنوان فارسی:
تحلیل رفتار خستگی مشخص شده توسط صلبیت و تغییرشکل دائمی برای صفحات فشار شعاعی انتهایی کفی مختلف
تعداد صفحات فارسی:
19 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
90,000 ريال
چکیده فارسی:

چکیده

شکست­های شعاعی انتهایی با 10 درصد، پرتکرارترین شکست­های اسکلت انسانی هستند. به منظور پایدار کردن شکست که برای موفقیت در معالجه­ ی استخوان ضروری است، اغلب فشار کفی انتهایی با استفاده از صفحات پشتی فشار استفاده می­شود. از جمله مهم­ترین، ولی تا کنون به طور پراکنده معیارهای بررسی شده برای کیفیت ایمپلانت (کاشت، پیوند مصنوعی)، رفتار خستگی سیستم شعاعی و پایدار کردن ایمپلانت می‌باشد. چندین نوع ایمپلانت در ترکیب با استخوان­های مصنوعی در رژیم خستگی مرود آزمایش قرار گرفتند. رفتار خستگی نمونه­ ها با استفاده از پارامترهای صلبیت، زاویه کج­شدگی و کاهش شکاف شکست که می­تواند توسط تغییر شکل دائمی سیستم بیان شود، مشخص شدند. مطالعه ­ی تکامل این ویژگی­ها اجازه­ ی تفسیر خستگی حاکم بر مکانیزم ­ها را می­دهد. لذا، یک مقایسه از انواع ایمپلانت­ ها به دست آمد. نتایج نشان می­دهند که هندسه­ ی ایمپلانت و نیز موقعیت­یابی و نوع پیچ­های مورد استفاده تأثیر عمیقی بر مشخصه­ های سیستم دارد.

نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
90,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان