جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

مقاله #182

#182 کد مقاله زمینه: شیمی
عنوان انگلیسی:
stoichiometric Ratio in Calixarene Complexes
تعداد صفحات انگلیسی:
25 صفحه
عنوان فارسی:
نرخ استوکیومتری (محاسبه میزان عناصر) در ترکیبات کالکسی آرن
تعداد صفحات فارسی:
31 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
170,000 ريال
چکیده فارسی:
مقاله انگلیسی  شیمی با ترجمه فارسی

پیشگفتار

استوکیومتری مفهومی کلیدی در شیمی است که به نسبت محصولات و واکنش‌دهنده‌ها در هر واکنش شیمیایی مربوط است. این مساله هم در واکنش‌های شیمیایی و هم فرآیندهای بیوشیمی حائز اهمیت است. نسبت استوکیومتری نمایانگر ارتباط میان ارتباط میان عناصر یا مولکول‌های موجود در یک تساوی است. با استفاده از میزان استوکیومتری مناسب از واکنش‌دهنده می‌توان در شرایط مساعد ترمودینامیک و جنبشی بیشترین میزان محصول را دریافت کرد.

این فصل بر جدیدترین تحقیقات آزمایشگاه‌های ما و دیگران برای تعیین نسبت استوکیومتری گونه‌های پیچیده که در میان لایه‌ها و گیرنده‌های کالکسی آرن تشکیل می‌شوند ، تاثیر اندازه، همگنی، و عامل داری محیط کالکسی آرن بر استوکیومتری و همچنین تاثیرات محلول و ثبات ترکیبات در حالت مایع و جامد تاکید دارد. در مورد تشکیل ثابت‌ها بررسی صورت نگرفته اما در برخی موارد می‌توان از آنها یاد کرد.

توجه ویژه‌ای به روش‌های تجربی برای تعیین استوکیومتری شده است. بعلاوه مولکولهای ترکیبی کالکسی آرن در استوکیومتری 1:1، 1:2 توسط MM3 تقویت شده و روند نیمه علمی CONFLEX و دیگر محاسبات اندازه گیری خواهند شد.

تعداد قابل توجه کالکسی آرن‌های عاملدار ثبت شده تا کنون ما را مجبور به انتخاب کرد. بنابراین بیشتر توجه ما بر روی استوکیومتری ترکیباتی است که با کالکسی آرن‌های اصلی  ایجاد شده اند، و در حلقه‌های پایینی و بالایی عاملدار شده و دارای بازوان خطی هستند که اولین بار در سال‌های 1999 تا 2011 گزارش شده اند.


نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
170,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان