دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

مقاله #970

#970 کد مقاله زمینه: مدیریت
عنوان انگلیسی:
The effect of corporate social responsibility on consumer satisfaction and perceived value: the case of the automobile industry sector in Portugal
تعداد صفحات انگلیسی:
7 صفحه
عنوان فارسی:
اثر مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها بر رضایت مصرف کننده و ارزش درک شده: مورد بخش صنعت خودرو در پرتغال
تعداد صفحات فارسی:
14 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
80,000 ريال
چکیده فارسی:

تحقیقات قبلی نشان داده است که یک گزارش خوب از مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR) و یا عملکرد اجتماعی شرکت (CSP) با کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره وری، تاثیر مثبتی بر عملکرد مالی شرکت (CFP) دارد. عملکرد مالی شرکت نیز ممکن است تحت تاثیر اثر CSR درک شده بر رضایت مصرف کننده قرار گیرد. در این مطالعه، ما تحقیقاتی را در زمینه ی رضایت مصرف کننده از CSR درک شده ی سه تولید کننده ی ماشین از نظر شیوه های کار، توسعه اجتماعی و عملکرد زیست محیطی در یک گروه متشکل از 329 خریدار و کاربر خودرو پرتغالی ارائه کردیم. برای این مصرف کنندگان، عملکرد زیست محیطی بسیار بیشتر از فعالیت های مربوط به شیوه های کار و توسعه جامعه ارزش دارد. با این حال، تصمیم گیرندگان خارج از قلمرو CSR، مانند کیفیت درک شده ی کالا و خدمات و همدلی با نام تجاری، برای مصرف کنندگان پرتغالی بسیار مهم تر از CSR بود. اهمیت کلی CSR در رضایت مصرف کننده نشان می دهد که در صنعت خودرو، CSR ممکن است نه تنها با کاهش مستقیم هزینه‌ها و افزایش بهره وری به عملکرد مالی بهتر بیانجامد بلکه همچنین ممکن است به طور غیر مستقیم با افزایش رضایت مصرف کننده به این امر منجر گردد.

نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
80,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان