یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

مقاله #852

#852 کد مقاله زمینه: کامپیوتر
عنوان انگلیسی:
A multilevel image thresholding segmentation algorithm basedon two-dimensional K–L divergence and modified particle swarmoptimization
تعداد صفحات انگلیسی:
9 صفحه
عنوان فارسی:
یک الگوریتم تقسیم بندی آستانه تصویر چند سطحی بر اساس واگرایی K–L دو بعدی و بهینه سازی ازدحام ذرات اصلاح شده
تعداد صفحات فارسی:
17 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
110,000 ريال
چکیده فارسی:

تقسیم بندی تصویر چند سطحی یک تکنیک است که تصاویر را به مناطق متعدد همگن تقسیم می کند. به منظور بهبود اثربخشی و بهره وری تقسیم بندی تصویر آستانه چند سطحی، ما یک الگوریتم تقسیم بندی پیشنهاد می کنیم بر اساس واگرایی کولبک - لیبلر (K - L) دو بعدی و بهینه سازی ازدحام ذرات اصلاح شده (MPSO). این رویکرد واگرایی 2D K–L بین یک تصویر و نتیجه تقسیم بندی شده آن را با اتخاذ هیستوگرام 2D به عنوان تابع توزیع محاسبه می کند، سپس مجموع واگرایی های مناطق مختلف را به عنوان تابع برازندگی MPSO برای جستجوی آستانه های مطلوب بکار می گیرد. واگرایی 2D K–L باعث بهبود دقت تقسیم بندی تصویر می شود؛ MPSO بر اشکال همگرایی زودرس PSO غلبه می کند با بهبود فرمول به روز رسانی مکان و بهترین موقعیت جهانی ذرات، و پیچیدگی زمانی تقسیم بندی آستانه چند سطحی را کاهش می دهد. آزمایش های گسترده ای در حوزه تقسیم بندی مجموعه داده انجام شدند و معیار (BSDS300)، و 4 شاخص عملکرد تقسیم بندی تصویر - BDE، PRI، GCE و VOI مورد آزمایش قرار گرفتند. نتایج نشان دهنده استحکام و اثربخشی الگوریتم پیشنهادی است.

نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
110,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان