چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳

مقاله #822

#822 کد مقاله زمینه: مکانیک
عنوان انگلیسی:
Effects of particle arrangement and particle damage on the mechanical response of metal matrix nanocomposites: A numerical analysis
تعداد صفحات انگلیسی:
14 صفحه
عنوان فارسی:
تحلیل عددیِ تاثیراتِ آرایش ذرات و آسیب ذرات روی پاسخ مکانیکی نانوکامپوزت‌های زمینه فلزی
تعداد صفحات فارسی:
29 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
110,000 ريال
چکیده فارسی:

چکیده

توزیع فضاییِ ذرات تقویت کننده یک تاثیر قابل توجه روی پاسخ مکانیکی و تکامل آسیبِ کامپوزت‌های با زمینه فلزی (MMCs) دارد. مشاهده می‌شود که خوشه‌بندی[1] ذرات منجر به تنش جریان[2] بالاتر، آسیب دیدگی زودترِ ذرات، و همچنین کرنش خستگی کلی کمتر می‌شود. در سال‌های اخیر، مطالعات آزمایشی نشان داد‌ه‌اند که کاهشِ اندازه ذرات به مقیاس نانو، مقاومت مکانیکی MMCs را حتی در کسر‌های حجمی‌ کم ذرات، بطور چشمگیری افزایش می‌دهد. بااین‌وجود، تاثیراتِ توزیع ذرات و آسیب ذرات روی پاسخ این نانو کامپوزیت‌های زمینه فلزی، که ممکن است با موارد مشاهده شده در MMCs معمولی متفاوت باشند، بطور وسیع بررسی نشد‌ه‌اند. در این مقاله، این تاثیرات با استفاده از شبیه‌سازی‌های تغییر مکان[3] گسسته کرنش صفحه‌ای بصورت عددی بررسی می‌شوند. نتایج نشان می‌دهند که آرایش‌های ذرات خوشه‌بندی نشده تصادفی و بشدت خوشه‌بندی شده بترتیب منجر به بالاترین و پایین‌ترین تنش جریان می‌شود. تاثیر شکستگی ذرات روی پاسخ کلی نانوکامپوزیت همچنین قابل توجه‌تر است برای آرایش‌های ذرات خوشه‌بندی نشده تصادفی و بطور مختصر خوشه‌بندی شده، که در آن‌ها در مقایسه با آرایش‌های مستطیلی منظم و آرایش‌های بشدت خوشه‌بندی شده، آسیب ذرات زودتر شروع می‌شود و کسرِ ذرات آسیب دیده بالاتر است.


نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
110,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان