یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

مقاله #784

#784 کد مقاله زمینه: مهندسی پزشکی
عنوان انگلیسی:
چکیده پیش زمینه: خستگی عضله با تغییرات بیومکانیکی می¬تواند آسیب به لیگامان صلیبی قدامی (ACL) را نتیجه دهد. تغییرات سینماتیک بالاتنه و لگن نیز در آسیب به ACL نقش دارد. با وجود آن که
تعداد صفحات انگلیسی:
6 صفحه
عنوان فارسی:
اثرات خستگی بر سینماتیک اعضای پایین تنه، لگن، و بالاتنه و فعالسازی عضله: تفاوت های جنسیتی
تعداد صفحات فارسی:
10 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
70,000 ريال
چکیده فارسی:

چکیده

پیش زمینه: خستگی عضله با تغییرات بیومکانیکی می­تواند آسیب به لیگامان صلیبی قدامی (ACL) را نتیجه دهد. تغییرات سینماتیک بالاتنه و لگن نیز در آسیب به ACL نقش دارد. با وجود آن که در برخی مطالعات اثرات خستگی عضله بر سینماتیک پایین تنه بین مردان و زنان بررسی شده است، اما اطلاعات کمی درباره ی سینماتیک لگن و بالاتنه وجود دارد. با وجود آن که برخی از مطالعات اثرات خستگی را بر سینماتیک پایین تنه، لگن، و بالاتنه بین مردان و زنان بررسی کرده ­اند، اما اطلاعات کمی درباره ی اثرات سینماتیک لگن و بالاتنه وجود دارد. هدف از این مطالعه مقایسه­ ی اثرات خستگی بر سینماتیک پایین تنه، لگن و بالاتنه و فعالسازی عضلات بین زنان و مردان در حین قرار گرفتن روی زمین بود. روش­ ها: شرکت کنندگان شامل چهل نمونه­ ی سالم بودند. ما تحلیل سینماتیک را روی بالاتنه، لگن و زانو به انجام رساندیم، و تحلیل فعالسازی عضلات گلوتال، واستوس لترالیوس و بایسپس فموریس در حین قرار گرفتن روی زمین با یک پا قبل و بعد از خستگی به انجام رسید. نتایج: مردان دارای فلکشن بیشتری نسبت به زنان پس از خستگی بودند. پس از خستگی، کاهش فلکشن بالاتنه می­تواند تیروی برشی تیبیوفمورال قدامی حاصل از زاویه­ ی فلکشن زانو را کاهش دهد، و در نتیجه سبب کاهش تنش روی ACL شود.

نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
70,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان