شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

مقاله #65

#65 کد مقاله زمینه: کامپیوتر
عنوان انگلیسی:
Threat-Oriented Security Framework: A Proactive Approach in Threat Management
تعداد صفحات انگلیسی:
8 صفحه
عنوان فارسی:
رویکردی بر: چارچوب امنیتی مبتنی بر تهدید(تهدید گرا): یک روش پیش فعال در مدیریت تهدید
تعداد صفحات فارسی:
12 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
70,000 ريال
چکیده فارسی:

مقاله انگلیسی کامپیوتر با ترجمه فارسی

حملات پیشرفته و نوآوری که امروزه شاهد آن هستیم، منجر به رشد نگرانی ها و مشکلات امنیتی به صورت نمایی گردیده اند. از این رو سعی شده است در این مقاله، یک مدل امنیتی تهدید گرا برای برآورده سازی چالش های امنیتی مطرح شده در بالا، به عنوان بخشی از مدیریت تهدید به صورت پیش فعالانه ارائه گردد. ادغام مدیریت تهدید با پروسه ی توسعه در این زمینه، پوشش امنیتی لازم را در مقابل تهدید های شناخته شده و ناشناخته شده فراهم می­سازد. تشخیص چنین تهدیداتی ،با ترکیب پروسه ی مدل سازی تهدید و پژوهش توکن ، در کنار مدل ایستایی در فاز اول ممکن می­باشد. تدابیر امنیتی لازم برای تسکین تهدیدات مطرح شده در بالا، در فاز دوم و با استفاده از برنامه ریزی سیستم چند عامله صورت می­ گیرد.  کاهش ریسک نیز نتیجه ای از اتخاذ تدابیر متقابلی است که در فاز سوم و با استفاده از متا عامل ها در یک محیط چند عامله ارزیابی شده است. این مدل سه فازه، در بخش تحلیل ریسک مربوط به مدل مارپیچ قرار گرفته تا از این رو، امنیت را به عنوان بخشی از مدیریت ریسک پیش فعالانه، بهبود داده و تقویت کند. این مقاله، یک روش جدید و نو آورانه ای را برای فراهم ساختن امنیت در مقابل هر نوع تهدیدی ارائه داده و از تکنیک های مرسوم که فقط بر تهدید های قابل پیش بینی در مدیریت ریسک اکتفا می ­کنند، اجتناب کرده است.

 

واژگان کلیدی: پروسه ی مدل سازی تهدید، پژوهش توکن عسل، تهدید های ناشناخته، برنامه ریزی سیستم چند عامله، متا عامل ها، مدل مارپیچ

نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
70,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان