شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

مقاله #453

#453 کد مقاله زمینه: کامپیوتر
عنوان انگلیسی:
Designing an Expert System for Internet Connection Problems Troubleshooting for wired network users
تعداد صفحات انگلیسی:
12 صفحه
عنوان فارسی:
طراحی سیستم خبره برای عیب‌یابی مشکلات اتصال به اینترنت برای کاربران شبکه‌ی سیمی
تعداد صفحات فارسی:
22 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
110,000 ريال
چکیده فارسی:

چکیده

همانطور که امروزه می‌دانیم، انسان در عصری زندگی می‌کند که یکی از آن عامل‌های آشکار آن، از یک سو مقادیر زیاد داده‌ها، اطلاعات و دانش، و از سوی دیگر نرخ رشد علم و فن‌آوری است، به روشی که تخمین زده می‌شود دانش انسان در مدت زمان نسبتاً کوتاهی دو برابر شود.

نرخ رشد سریع فن‌آوری در این قرن که به درستی به عنوان "قرن اطلاعات" نامگذاری شده است، به دلیل رشد سریع فن‌آوری‌های ارتباطی مانند اینترنت است که به یکی از بهترین ابزارها برای ارتباطات سریع، ارزان، موثر و تحت حمایت تبدیل شده است.

برای استفاده‌ی کارآمد و موثر از ابزارها و مزایای مختلف اینترنت، کاربران آن، قادر به متصل ماندن به آن به روشی کارآمد می‌باشند و اتصالات کمتری را از دست می‌دهند.

به منظور کاهش زمان و تداوم از دست دادن‌های ناخواسته‌ی اتصال، لازم است که در تشخیص و رفع مشکل (مشکلات) تا جایی که ممکن است سریع‌تر عمل کرد. از آنجایی که ارتباطات مخابراتی و کامپیوتری امروزه، پر از انواع مختلف و پیچیدگی‌هایی شده است، طراحی و اجرای سیستمی که بتواند به افراد حرفه‌ای‌ شبکه یا کاربران در مورد چنین مسائلِ در حال وقوعی کمک کند، بسیار قدردانی می‌شود یا حتی ضروری است. با توجه به توانایی‌های سیستم‌های خبره، به خصوص سیستم‌های خبره‌ی مبتنی بر قانون، یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای این موضوع، اجرای سیستم خبره به منظور رفع مشکلات ارتباطات اینترنتی است که توسط متخصص انسانی مقیم تمام وقت انجام می‌شود.

این تحقیق به عنوان الگویی برای ساختارهای پیچیده‌ی شبکه‌های اترنت بزرگ به عنوان مثال، شبکه‌ای از سازمان‌های دولتی، شرکت‌های بزرگ، مراکز داده‌ها و نمونه‌هایی از این طراحی و تعریف می‌شود.
نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
110,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان