دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

مقاله #1117

#1117 کد مقاله زمینه: مدیریت
عنوان انگلیسی:
Cross-national variation in consumers' retail channel selection in a multichannel environment: Evidence from Asia-Pacific countries
تعداد صفحات انگلیسی:
12 صفحه
عنوان فارسی:
اثرِ تغییرِ عرضی-ملی در گزینشِ کانال‌های خرده‌فروشیِ مصرف‌کننده در محیطِ چندکاناله: پژوهش در کشورهای آسیا-اقیانوسیه
تعداد صفحات فارسی:
29 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
150,000 ريال
چکیده فارسی:

چکیده:

در این مطالعه، اثرِ تغییرِ عرضی-ملیِ فرهنگی را روی گزینشِ کانال‌های خرده‌فروشی در محیط‌های چند مجرایی (چندکاناله) در هشت کشورِ حوزه‌ی آسیا-اقیانوسیه بررسی کردیم. برخلافِ پژوهش‌های پیشین، که قصدِ بر خرید را براساسِ کانال‌های آنلاین بررسی کردند، ما تصمیمِ واقعیِ خرید را از سوی مشتریان با مقایسه‌ی کانال‌های تلفنی و آنلاین مطالعه کردیم. ما از شش بُعدِ فرهنگیِ هافستد، هافستد و مینکوف (2010) استفاده کردیم (فاصله‌ی قدرت، پرهیز از عدمِ قطعیت، فردگرایی/جمع‌گرایی، جنسیت (مردسالاری/زن‌سالاری)، سوگیریِ بلندمدت در برابر سوگیریِ کوتاه‌مدت و زیاده‌روی در برابر صرفه‌جویی) تا اثرِ تغییرِ عرضی ملی در فرهنگ را روی گزینشِ کانالِ خرده‌فروشیِ آنلاین در برابر کانالِ تلفنی بررسی کنیم. یافته‌های تجربی نشان می‌دهد کشورهایی که میزانِ پرهیز از عدم‌قطعیتِ بالا و سوگیریِ بلندمدت دارند به احتمالِ کمتر از کانال‌های آنلاین استفاده خواهند کرد، در حالی‌که کشورهایی با سطحِ بالای فرد‌گرایی، مردسالاری و ولخرجی/زیاده‌روی به احتمالِ بیشتری به سمتِ کانالِ آنلاین گرایش پیدا می‌کنند. این یافته‌ها به اهمیتِ اثرِ تغییرِ عرضی-ملیِ فرهنگ روی گزینشِ کانالِ خرده‌فروشی اشاره دارد.

نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
150,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان