جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

استفاده از Trado studio در ترجمه

Trado Studio یکی از پرطرفدارترین و مشهورترین نرم افزارهای صنعت مترجمی است. این نرم افزار به شما کمک می کند تا بدون نیاز به ترجمه ی دوباره، با استفاده از مطالبی که قبلا ترجمه کرده بودید، متن جدید با محتوای مشابه را ترجمه کنید.

این برنامه توسط آژانس های بزرگ ترجمه به شدت پیشنهاد می شود زیرا استفاده از این برنامه سرعت کار شما در حرفه ی ترجمه را بالا تر می برد.

این نرم افزار با استفاده از حافظه ی داخلی خود، هنگامی که با جملاتی مشابه مواجه می شوید، ترجمه های خود شما را به شما پیشنهاد می دهد تا با سرعت عمل بیشتری بتوانید متن خود را تکمیل کنید.

Trado studio شامل قسمت هایی مانند حافظه ترجمه، پیشنهاد خودکار، اشتراک گزاری درون برنامه ای و ... که می تواند در ترجمه همیار مناسبی باشند.

ممکن است در گذشته جمله ای سخت و یا کمی دردسرساز را ترجمه کرده باشید. اگر دوباره به ان برخورد کنید  Trado Studioبه سرعت ترجمه ی قبلی شما را به شما پیشنهاد می دهد و با این کار دیگر مجبور نیستید تک تک جملاتی که قبلا ترجمه کرده بودید را به خاطر بسپارید. 

Link: https://faratarjome.ir/u/news/استفاده-از-Trado-studio-در-ترجمه5.html

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
کد امنیتی : کدی که در تصویر میبینید را وارد نمایید
* فراترجمه هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد و تمامی مطالب ارسالی دیدگاه و نظر شخصی کاربران است.
new order new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان