شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

مقاله #949

#949 کد مقاله زمینه: فناوری اطلاعات
عنوان انگلیسی:
Risk Management of Internet Banking
تعداد صفحات انگلیسی:
6 صفحه
عنوان فارسی:
مدیریت ریسک بانکداری اینترنتی
تعداد صفحات فارسی:
11 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
60,000 ريال
چکیده فارسی:

چکیده

 کانال تحویل مقرون به صرفه سرویس‌های بانکداری الکترونیکی، نوآوری‌های فناورانه و رقابت میان سازمان‌های بانکداری موجود از جمله عوامل اصلی محرک نیروی در پس گسترش سریع بانکداری الکترونیکی در سراسر جهان هستند. با این حال، این توسعه سریع بانکداری الکترونی مخاطرات و مزایایی همراه داد. از این رو، بانک­ها باید از انواع مختلف مخاطرات آگاه باشند تا کارامد و مقرون به صرفه باقی بمانند. بخش‌های بانکداری الکترونیکی در ایران نیز چندین سال است که توسعه یافته است. امروزه، بانک‌های ایرانی برای کسب موقعیت بهتر در سیستم بانکداری با یکدیگر رقابت می‌کنند. از این رو آنها باید راهبردهای مدیریت ریسک را نه تنها برای داشتن موقعیت بهتر، بلکه برای افزایش پذیرش مشتریان نیز اعمال نمایند.

بنابراین، در این مقاله مجموعه‌ای عمومی از مخاطرات به عنوان اساسی برای فرمول‌بندی دستورالعمل‌های کنترل مخاطرات مورد بررسی قرار گرفته است. این مخاطرات در 8 بخش طبقه‌بندی شده‌اند که شامل مخاطرات امنیتی، مخاطرات اخلاقی و قانونی، مخاطرات مربوط به حسن شهرت، مخاطرات پول‌شویی، مخاطرات راهبردی، مخاطرات فرا مرزی و مخاطرات مرسوم است.

نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
60,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان