جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

مقاله #89

#89 کد مقاله زمینه: کامپیوتر
عنوان انگلیسی:
A Clustering-Based Channel Assignment Algorithm and Routing Metric for Multi-channel Wireless Mesh Networks
تعداد صفحات انگلیسی:
12 صفحه
عنوان فارسی:
الگوریتم تخصیص کانال مبتنی بر خوشه بندی و متریک های مسیریابی جهت شبکه های مش بی سیم چندکاناله
تعداد صفحات فارسی:
18 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
140,000 ريال
چکیده فارسی:

در استاندارد IEEE 802.11 , کانال های غیر متداخل (غیرهمپوشانی شده) چندگانه قابل دسترس می باشند, ولی امروزه به ندرت در شبکه های چندگامه بی سیم مورد استفاده قرار می گیرند. شبکه مش بی سیم, یک نوع بخصوصی از شبکه موردی (اقتضایی) چندگامه می باشد و به منظور فراهم سازی ظرفیت بالا و شعاع تحت پوشش وسیع، متصور شده است. در این مقاله، معماری شبکه چندکاناله با اینترفیس های(واسط های سخت افزاری/نرم افزاری) چندگانه مبتنی بر خوشه بندی دوگامه، را پیشنهاد خواهیم دا، و یک الگوریتم تخصیص کانال جدید و متریک مسیریابی را طراحی خواهیم نمود. تخصیص کانال, متشکل از تخصیص ایستای بین خوشه ای و تخصیص پویای درون خوشه ای, می باشد. با وجودی که متریک های مسیریابی سنتی (همانند متریک شمارش گام ها) , احتمال دارد در شبکه های بی سیم چندکاناله به خوبی عمل نکند، در اینجا متریک مسیریابی CDM (متریک توزیع کانال) را پیشنهاد خواهیم داد که متریک شمارش گام ها، متریک تنوع کانالها، و متریک قابلیت سوئیچینگ (مبادله) کانال را با یکدیگر ترکیب می سازد. نتایج شبیه سازی نشان می دهد که الگوریتم های ما به توان عملیاتی انتها به انتهای بیش از 3/3 برابری دست می یابند. 

کلمات کلیدی: شبکه های چندگامه بی سیم، شبکه های مش بی سیم، کانالهای چندگانه، اینترفیس های چندگانه، تخصیص کانال، متریک های مسیریابی

نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
140,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان