شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

مقاله #768

#768 کد مقاله زمینه: برق و الکترونیک
عنوان انگلیسی:
Advanced fault location strategy for modern power distributionsystems based on phase and sequence components and the minimumfault reactance concept
تعداد صفحات انگلیسی:
9 صفحه
عنوان فارسی:
استراتژی پیشرفته مکان یابی خطا برای سیستم های توزیع توان مدرن براساس مؤلفه های توالی و فاز و مفهوم حداقل راکتانس خطا
تعداد صفحات فارسی:
25 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
110,000 ريال
چکیده فارسی:

چکیده

در این مقاله یک استراتژی کلی برای مکان یابی خطا در سیستم‌های توزیع توان مدرن ارائه شده است، سیستم هایی که در حالت عادی دارای تولید پراکنده می باشند. در روش مکان یابی خطا، پارامترهای شبکه توالی و فاز، و همچنین میزان جریان و ولتاژ در ایستگاه اصلی و ژنراتورهای توزیع شده (در حالت ثابت خطا و پیش از خطا)، در نظر گرفته می شوند. فاصله خطا با استفاده از تحلیل تمامی خطوط برآورد می‌شود که در اینجا بایستی مشخص کنیم آیا خطا در منطقه شعاعی فیدر توزیع قرار دارد یا منطقه غیر شعاعی فیدر ؛ سپس با استفاده از یک معادله مشخص، محل دقیق خطا تعیین می گردد. روش پیشنهادی، در یک سیستم توان آزمایشی 34 نودی IEEE مورد ارزیابی قرار گرفته است، که در آن خطای تک فاز به زمین،خطای فاز به فاز و خطای سه فاز مورد آزمایش قرار گرفته اند، در این آزمایش 51 شرایط عملیاتی مختلف در نظر گرفته شده است. روش پیشنهادی دارای بازه خطای تخمینی از -2.8% تا 3.2% است.

نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
110,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان