جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

مقاله #719

#719 کد مقاله زمینه: برق و الکترونیک
عنوان انگلیسی:
Assessment two Droop Control Models: Elementary Control and Angle- Frequency Advanced Control Strategies in Islanding Micro-Grid
تعداد صفحات انگلیسی:
11 صفحه
عنوان فارسی:
بررسی دو مدل کنترلی تنظیمی: استراتژی‌های کنترل اولیه و کنترل پیشرفته زاویه-فرکانس در ریزشبکه های جزیره‌ای
تعداد صفحات فارسی:
24 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
110,000 ريال
چکیده فارسی:

چکیده

این مقاله یک ریزشبکه (IMG) را ارائه میکند که بر اساس دو مدل کنترلی، کنترل میشود. مدل اول یک روش قدیمی کنترل تنظیمی است که از حلقه قفل فاز (PLL) استفاده میکند و ضرورتاً در مود متصل عمل میکند. اما، با استفاده از یک واحد حفاظت مرکزی ریزشبکه (MSPU) که در واقع یک کنترلر تنظیم متمرکز در IMG است، یک روش کنترلی جدید ارائه میشود. مزیت اصلی مدل اول کنترل توان IMG است حتی از طریق PLL. مدل کنترلی دوم یک روش کنترلی مدرن مبتنی بر زاویه-فرکانس است که برای بارهای غیرخطی استفاده میشود. این مدل یک استراتژی کنترل تنظیمی غیرمتمرکز است که قابل استفاده برای ریزشبکه ها (MG) به منظور کنترل توان و تنظیم ولتاژ MG بر اساس مشخصههای مختلف بار میباشد. مزیت اصلی مدل دوم بر قاعده محدوده فرکانس ثابت در IMG استوار است. هدف اصلی در هر دو کنترلر تنظیم ولتاژ و فرکانس در IMG ی مورد مطالعه با استفاده از سیگنال کنترل ذخیرهسازی شده از مبدل منبع ولتاژ (VSC) میباشد. در پایان، به منظور اثبات عملکرد مناسب سیستم کنترلی، MATLAB/SIMULINK به کار رفته است سپس برنامه پیشنهادی شبیهسازی شده و نتایج آن با هم مقایسه شده است.

نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
110,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان