جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

مقاله #3

#3 کد مقاله زمینه: مدیریت
عنوان انگلیسی:
A review of techniques for risk management in projects
تعداد صفحات انگلیسی:
15 صفحه
عنوان فارسی:
مروری بر تکنیک های مدیریت ریسک در پروژه ها
تعداد صفحات فارسی:
14 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
120,000 ريال
چکیده فارسی:
مقاله انگلیسی مدیریت با ترجمه فارسی

هدف: هدف این مقاله این است که مروری بر تکنیک هایی داشته باشد که از مدیریت ریسک در پروژه های توسعه محصول با استفاده از فلسفه­ی مهندسی معاصر (CE) حمایت میکنند.

طرح/ اسلوب شناسی/ روش: استاندارد مدیریت ریسک استرالیا/نیوزلند (AS/NZS 4360: 1999) یک ساختار مشابه برای مدیریت ریسک ارائه می دهد. این استاندارد برای پروژه های توسعه محصول در محیط CE اتخاذ شده بود. در این مقاله کاربرد تکنیک های موجود در فرایند مدیریت ریسک بررسی میشوند که اصطلاحا آنها را تکینک هایی برای ایجاد بافت، شناسایی ریسک، ارزیابی ریسک و مقابله با ریسک می­نامیم.

 یافته ها: مدیریت ریسک فعالیتی در حوزه مدیریت پروژه است که به دلیل محیط کاری فعلی و توجه و رقابت جهانی، به آن توجه ویژه ای می شود. تکنیک های مرور شده در این مقاله به طور همزمان در مبنای ad hoc استفاده شده اند. شیوه­ای که بیشتر بر ریسک تمرکز داشته باشد ممکن است منجر به استفاده تلفیقی از چندین تکنیک شود که این امر سبب افزایش کارایی مدیریت پروژه میشود.

مفاهیم ضمنی: تکنیک هایی که در این مقاله مرور میشوند می توانند برای ارتقا ابزارهای مدیریت ریسک برای مدیریت و پروژه های توسعه محصول بکار برده شودند.

اصالت/ارزش: در این مقاله تکنیک هایی ذکر شده اند که میتوان از آنها در اجرای عملکردهای مدیریت ریسک در پروژه های توسعه محصول با دیدگاه CE استفاده کرد.

کلید واژه ها: مدیریت ریسک، مدیریت پروژه، توسعه محصول، مدیریت ریسک
نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
120,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان