شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

مقاله #29

#29 کد مقاله زمینه: برق و الکترونیک
عنوان انگلیسی:
Optimized Design Considering the Mass Influence of an Axial Flux Permanent-Magnet Synchronous Generator With Concentrated Pole Windings
تعداد صفحات انگلیسی:
7 صفحه
عنوان فارسی:
طراحی بهینه با در نظر گرفتن تاثیر وزن بر ژنراتور آهنربا-ثابت همزمان با شار محوری و سیم پیچی متمرکز قطب
تعداد صفحات فارسی:
15 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
100,000 ريال
چکیده فارسی:

مقاله انگلیسی برق با ترجمه فارسی

چکیده- در این مقاله بهینه­ سازی بهره­ وری یک ژنراتور همزمان با شار مغناطیسی ثابت و با سیم­ پیچ های متمرکز قطب با مشخصات 3.6kw/2000rpm و برای کاربردهای گرمایی و کاربردهای حوزه­ ی قدرت بررسی شده است. از آنجا که بهره­ وری سیستم دارای اهمیت می­ باشد لذا معیارهای خاصی به منظور کاهش تلفات در ماشین در نظر گرفته شده است. یک مطالعه نیز با استفاده از روش تحلیلی و روش المان محدود برای بررسی تاثیر مجموعه­ ی محدودی از پارامترهای هندسی بر روی بهره­ وری این نوع ماشین ها انجام پذیرفته است. در مدل تحلیلی همانند مدل المان محدود، هندسه سه بعدی ذاتی شار محوری ماشین، بوسیله­ ی مدل های چندگانه­ ی دو بعدی در شعاع های پیرامونی مختلف آن تخمین زده شده است. پس از آن، تاثیر وزن بر روی مقادیر بهینه­ ی پارامترهای هندسی و همچنین بر روی بهره­ وری، مد نظر قرار داده شده است و مشخص گردید که وزن می­ تواند به میزان زیادی کاهش  داده شود در حالی که تاثیر این کاهش وزن در کاهش بهره­ وری بسیار محدود خواهد بود. در نهایت نتیجه­ ی هر دو روش با اندازه­ گیری­ هایی بر روی یک الگو با یکدیگر مقایسه شده­ اند تا صحت آنها تخمین زده شود.

 واژگان شاخص- ماشین شار محوری، بهره­وری، روش المان محدود، بهینه­ سازی، ژنراتور آهنربا-ثابت، انرژی تجدید پذیر

نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
100,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان