شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

مقاله #28

#28 کد مقاله زمینه: برق و الکترونیک
عنوان انگلیسی:
modelling and simulation of induction motors with inter-turn faults for diagnostics
تعداد صفحات انگلیسی:
10 صفحه
عنوان فارسی:
مدلسازی و شبیه سازی موتور القایی برای تشخیص نقصهای سیم پیچ¬های داخلی(نقص اتصال کوتاه در نتیجه ی از بین رفتن عایق سیم پیچ)
تعداد صفحات فارسی:
22 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
80,000 ريال
چکیده فارسی:

مقاله انگلیسی برق با ترجمه فارسی

چکیده- این مقاله دو مدل محوری متعامد را برای شبیه ­سازی موتورهای القایی سه فاز که سیم ­پیچ نامتقارن دارند و دارای مدارات اتصال کوتاه بر روی استاتور می ­باشند ارائه می­ دهد. مدل اول فرض می ­کند که هر فاز استاتور تعداد سیم ­پیچ­ های متفاوتی دارد. برای مدل نمودن دوره ای اتصال کوتاه شده ­ی استاتور، مدل دوم فرض می­ نماید که فاز as  دو سیم ­پیچ سری دارد که یکی بخش دست نخورده و دیگری بخش اتصال کوتاه شده را نشان می ­دهد. مدل دوم از نتایج مدل اول برای انتقال فاز as به qd استفاده می­ کند به گونه­ ای که بخش اتصال کوتاه شده به محور q منتقل می ­شود. نتایج شبیه­ سازی دارای سازگاری خوبی با دیگر مطالعات است و با آزمایشات انجام شده بر روی یک موتور خاص که دارای کلیدهایی است که اجازه می­ دهد تعداد متفاوتی از دورها اتصال کوتاه گردند مقایسه گردیده است. مدل در مطالعه­ ی رفتار گذرا و ماندگار موتور القایی با سیم پیچ های اتصال کوتاه شده  و همچنین در بررسی همزمان(آنلاین) الگوریتم ­های تشخیص عیب استاتور با موفقیت مورد استفاده قرار گرفته است.

نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
80,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان