جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

مقاله #174

#174 کد مقاله زمینه: شیمی
عنوان انگلیسی:
Study of the optimized molecular structures and vibrational characteristics of neutral L-Ascorbic acid and its anion and cation using density functional theory
تعداد صفحات انگلیسی:
26 صفحه
عنوان فارسی:
مطالعه ساختارهای مولکولی بهینه سازی شده و مشخصه های ارتعاشی L-اسکوربیک اسید خنثی و آنیون و کاتیون آن با استفاده از تئوری تابعی چگالی
تعداد صفحات فارسی:
27 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
140,000 ريال
چکیده فارسی:
مقاله انگلیسی  شیمی با ترجمه فارسی

چکیده

طیف FTIR L-اسکوربیک اسید خنثی (ویتامین C) (L-AA) در محدوده cm-1 4000-50، بر روی یک طیف سنج Varian مدل 3100 با استفاده از KBr و اپتیک های Nujol با وضوح cm-1 2 ثبت شد. محاسبات توسط به کار گرفتن روش های RHF و DFT برای ارزیابی ساختارهای هندسی مولکولی بهینه شده، بارهای اتمی، خواص ترمودینامیک و نوسان های ارتعاشی هارمونیک، همراه با شدت ها در طیف های IR و رامان و نسبت های قطبش زدایی نوارهای رامان برای L-AA خنثی و گونه های با بار آنیونی (L-AA-) و بار کاتیونی منفرد (L-AA+) انجام شد. تمامی 54 حالت نرمال مولکول L-AA اختصاص داده شدند و با جزئیات در مطالعه حاضر بحث گردیدند. طول های نوار در حلقه لاکتون برای 2 نوار (C-O) در L-AA-، دریافته شد که افزایش می یابند، در حالیکه برای L-AA+، این طول ها در مقایسه با مولکول خنثی کاهش می یابند. زاویه نوار α (C-O-H) در L-AA- کاهش می یابد، اما برای L-AA+ در مقایسه با مولکول خنثی افزایش می یابد. زاویه دو وجهی H-C-C-H تا °4/12 افزایش می یابد، در حالیکه تغییر معکوس برای دیگر زاویه دو وجهی H-C-C-H دیده شده است که تا °3/14از L-AA تا L-AA- کاهش می یابد. اندازه های بسامدهای محاسبه شده برای حالت های δ(C-H) مربوط به v38 و v34 تا 37 و cm-1 27 برای L-AA- کم می شود، در حالیکه 15 و cm-1 33 برای L-AA+ نسبت به مولکول خنثی زیاد می­گردد. رادیکال دار کردن مولکول خنثی، اندازه بسامد حالت v(C-OH) مربوط به v32 را تا  برای L-AA- و تا cm-1 20 برای L-AA+ جابجا می کند و شدت IR برای حالت v32 از L-AA به L-AA- به L-AA+ کاهش می یابد.

کلمات کلیدی: مطالعات ابتدا به ساکن و DFT؛ ساختارهای هندسی مولکولی بهینه شده؛ بارهای APT؛ مشخصه های ارتعاشی؛ اسید اسکوربیک (L-AA) و آنیون و کاتیون رادیکالی با بار منفرد L- اسید اسکوربیک.


نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
140,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان