جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

مقاله #154

#154 کد مقاله زمینه: مهندسی شیمی
عنوان انگلیسی:
PERFORMANCE OF PASSIVE APPLICATION OF PCM IN SPAIN
تعداد صفحات انگلیسی:
10 صفحه
عنوان فارسی:
عملکرد کاربرد PCM (مواد تعییر فاز دهنده) غیر فعال در اسپانیا
تعداد صفحات فارسی:
16 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
80,000 ريال
چکیده فارسی:
مقاله انگلیسی مهندسی شیمی با ترجمه فارسی

چکیده

 

سیستم ساختمانی امروزی تمایل به نازک­تر شدن، سبک­تر شدن و عایق کاری موثرتر از همیشه دارند، اما اغلب فاقد جرم حرارتی می ­باشند. به منظور بهبود درجه حرارت محیط داخلی و کاهش مصرف انرژی در ساختمان های سبک لازم است که به ظرفیت ذخیره سازی انرژی حرارتی، به تجهیزات ساختمان اضافه شود.

مواد تغییر فاز دهنده (PCM) گرمای همجوشی ( ذوب) بالایی دارند به طوری که آنها می توانند مقدار زیادی از انرژی حرارتی را قبل از ذوب شدن یا منجمد شدن بدون اضافه شدن به جرم فیزیکی آن جذب کنند. انرژی ذخیره شده را می توان در مواقعی که لازم باشد، منتشر کرد.

هدف اصلی از این مطالعه تعیین اثر بخشی  PCM­ها به عنوان تثبیت کننده دمای داخلی در ساختمان­­ های اسپانیایی است .هدف دیگر شناسایی تاثیر اندازه پنجره­ ها و فاکتور سایه را در برنامه غیر فعال  PCM و پیدا کردن ترکیب مناسب ­ترین ترکیب می­ باشد.

یک مطالعه نسبی از شبیه سازی یک اتاق آزمایش، با و بدون PCM، برای پیش بینی رفتار دمای سالانه داخلی در هر مورد، انجام شد. عملکرد حرارتی از اتاق آزمون در یک ساعت به صورت ساعت در مناطق مختلف آب و هوایی اسپانیا با ترکیب متنوعی از نسبت شیشه کاری و فاکتورهای سایه پنجره(FS)  مورد بررسی قرار گرفت.

  نتایج نشان می دهد اضافه کردن PCM به پارتیشن­های ساختمان به حفظ آسایش حرارتی داخلی، کاهش قله های (پیک­ های) درجه حرارت بالا و پایین که در تمامی شرایط آب و هوایی اسپانیا مورد مطالعه قرار گرفت کمک می­ کند. ظرفیت ثابت حرارتیPCM  در فصل تابستان بیشتر قابل توجه بود. با این حال، اتاق تست در آب و هوای گرم تر عقب تر از نتایج کلی قرار می­ گیرد.

عملکرد کاربرد غیر فعال  PCM که به حفظ دمای داخلی یکنواخت و صرفه جویی در انرژی کمک می­ کند، نشان داده  شده است، اما استفاده از آن برای تمام موارد مورد مطالعه اقتصادی نمی ­باشد. پژوهش حاضر به شناسایی کاربردهای مناسب تر زمانی و مکانی استفاده از PCM کمک می­ کند.


نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
80,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان