جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

مقاله #1120

#1120 کد مقاله زمینه: معماری
عنوان انگلیسی:
Sense of place or sense of belonging? Developing guidelines for human-centered outdoor spaces in China that citizens can be proud of
تعداد صفحات انگلیسی:
8 صفحه
عنوان فارسی:
حس مکان یا حس تعلق؟ رهنمودهای در حال توسعه برای فضاهای باز انسان محور در چین که شهروندان می توانند به آن افتخار کنند.
تعداد صفحات فارسی:
15 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
100,000 ريال
چکیده فارسی:

چکیده

ایجاد شهرهای قابل زیستن از طریق توسعه فرهنگی نه تنها به دلیل ارزش ذاتی خود فرهنگ بلکه به خاطر مزیت های اجتماعی، اقتصادی و محیطی که جوامع با غرور و دلبستگی به مکان‌ها و افراد به دست می آورند، حائز اهمیت می باشد. این به طور فزاینده برای کودکان و جوانان بسیار حیاتی می باشد چرا که به آنان در جهت تبدیل شدن به شهروندانی بهتر آموزش می دهد. همچنین به شدت با عادت های توسعه و آگاهی آنها از تعامل با محیط های بیرونی پیرامون آنها مرتبط است. برای ساکنان شهرها به جهت داشتن زندگی مرفه پیش از هر چیزی زیرساخت‌ها و تجملات ثروت مادی نیاز است. آنها به دلبستگی به یک مکان، حس تعلق و حس هدف که یک توسعه فرهنگی بی نقص و دقیق می تواند به ایجاد آن کمک کند نیاز دارند.

با توجه به تاکید اخیر دولت/ حکومت مرکزی در سیزدهمین برنامه 5 ساله در خصوص تشویق صنایع خلاق و نوآورانه، این موضوع به ایجاد برنامه های توسعه فرهنگی با تمرکز بر نسل های جوانتر مربوط می باشد. به واسطه ی آن، دولت شهرها می توانند کیفیت زندگی را بهبود ببخشند و نسل جوان را قادر به شکل دادن موفقیت و کامیابی دراز مدت شهرهایشان کنند. راه‌ها و روش های گوناگون برای توسعه راه حل های مبتنی بر تقویت روابط اجتماعی چیست؟ پویش های رابطه افراد با یکدیگر از محیط های مختلف اجتماعی چیست؟ زمینه های بحث های بالقوه شامل توسعه سیاست هایی نظیر ارائه کمک های مالی برای هنرمندان و نوآوران، ارائه انگیزه های مالیاتی که برنامه های مسئولیت اجتماعی واحدی را تشویق می کند و بازسازی پروسه های عمومی برای تسهیل محیط های مختلف اجتماعی از همان نسل و نیز در بین نسل های مختلف می باشد.

نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
100,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان