شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

مقاله #1082

#1082 کد مقاله زمینه: برق و الکترونیک
عنوان انگلیسی:
A Compact Common-Mode Suppression Filter Using Modified Ground Structure for High Speed Digital Interconnects on Multi-layered PCB
تعداد صفحات انگلیسی:
5 صفحه
عنوان فارسی:
یک فیلتر حذف حالت مشترک فشرده با استفاده از ساختار زمین اصلاح شده برای اتصالات دیجیتالی سرعت بالا بر روی PCB چند لایه
تعداد صفحات فارسی:
13 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
60,000 ريال
چکیده فارسی:

چکیده

یک فیلتر حذف حالت مشترک فشرده با استفاده از ساختار زمین اصلاح شده (MGS) برای اتصالات دیجیتالی سرعت بالا با استفاده از سیگنال­های دیفرانسیل بر روی برد مدار چاپی (PCB) چند لایه پیشنهاد شده است. این فیلتر شامل دو رزوناتور شکاف U شکل خمیده و حفره­های رابط (via) منظم است. زمانی که فرکانس مرکزی 5.2 گیگاهرتز است اندازه این فیلتر فشرده، 0.073λg × 0.225 λg می­باشد. برای بررسی اثرات ساختار MSG، یک برد آزمایشی بر روی PCB چهار لایه ساخته شده از طریق یک فرایند بهینه سازی ساخته می­شود. MGS پیشنهادی می­تواند نویز حالت مشترک را بیش از 10 دسی بل از 4.34 تا 07.07 گیگاهرتز در دامنه فرکانس و بیش از 52 درصد دامنه در حوزه زمان مهار کند. علاوه بر این، فیلتر پیشنهادی همچنان ویژگی­های یکپارچگی خوب سیگنال را با توجه به تلفات قرارگیری سیگنال­های حالت دیفرانسیل حفظ می­کند. واضح است که ساختار فیلتر پیشنهادی به علت اندازه جمع و جورش می­تواند به PCB چند لایه دستگاه­های موبایل تجاری اعمال شود و مزایایی مانند پهنای باند وسیع، محدوده فرکانس گیگا هرتز، هزینه کم و طراحی جاسازی شده PCB دارد.

نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
60,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان