دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

مقاله #893

#893 کد مقاله زمینه: مدیریت
عنوان انگلیسی:
Bulletproof Vest and Its Improvement – A Review
تعداد صفحات انگلیسی:
6 صفحه
عنوان فارسی:
جلیقه‌ی ضد گلوله و بهبود آن – یک مقاله‌ی مروری
تعداد صفحات فارسی:
13 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
70,000 ريال
چکیده فارسی:

چکیده

هدف از نگارش این مقاله مطالعه‌ی جلیقه‌ی ضدگلوله است. از الیاف کولار، سپر اسپکترا و توران برای ساخت جلیقه‌های ضدگلوله استفاده می‌شود. تاریخچه‌ی زره‌های مورد استفاده در بسیاری از کشورها. تولید کولار و استفاده از آن در تولید جلیقه‌ی ضدگلوله. مطالعه و طبقه‌بندی جلیقه‌های ضدگلوله-نوع I، نوع IIA، نوع II، نوع IIIA، نوع III، نوع IV. کنترل کیفیت و آزمون‌هایی برای جلیقه‌ها همچون استحکام الیاف و کشش نخ‌ها، استحکام کششی پارچه‌ی تولید شده از اسپکترا نیز بوسیله‌ی تولید کننده مورد آزمون قرار می‌گیرد. جلیقه‌های ضد گلوله هم بصورت خشک و هم بصورت تر مورد آزمون قرار می‌گیرند. این عمل بدان دلیل صورت می‌گیرد که الیاف مورد استفاده برای تولید یک جلیقه در زمان تر بودن عملکرد متفاوتی از خود نشان خواهند داد. آزمون‌هایی برای بررسی کیفیت جلیقه:

A. آزمون‌های بالستیک V50 و V0

B. آزمون‌های نظامی: بالستیک قطعه.

ما می‌توانیم عملکرد جلیقه را با استفاده از گرافم بهبود ببخشیم. گرافم می‌تواند در مقایسه با کولار ضربه‌ی بیشتری از گلوله را جذب کند. پلی‌اتیلن دارای وزن مولکولی بسیار بالا (UHMWPE). اخیرا الیاف جدیدی در دانشگاه کالیفرنیا تولید شده که می‌تواند عرق را از پوست ما دور کند. جلیقه‌ی ضد گلوله باید بادوام باشد، بنابراین می‌توان از کاردورا استفاده کرد. برای ضدآب کردن می‌توانیم از گور-تکس استفاده کنیم. در صورتی که از داینیما به عنوان یک الیاف ضدآب استفاده کنیم، جلیقه‌ای سبک وزن تولید خواهیم کرد که نیازی به ضدآب بودن نیز ندارد.

نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
70,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان