چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۰۳

مقاله #866

#866 کد مقاله زمینه: مهندسی شیمی
عنوان انگلیسی:
Carbon dioxide absorbers for food packaging applications
تعداد صفحات انگلیسی:
10 صفحه
عنوان فارسی:
جاذب های دی اکسید کربن برای بکارگیری در بسته بندی مواد غذایی
تعداد صفحات فارسی:
20 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
130,000 ريال
چکیده فارسی:

چکیده

پیشینه: با وجود آنکه گاز  در بسته­ بندی اتمسفری اصلاح­ شده­ ی مواد غذایی مفید بوده، اما تجمع اضافی این گاز در یک بسته، خصوصاً در زمان تولید مواد غذایی با استفاده از گاز ، مثل مواد غذایی تخمیری و تازه تولید شده، می‌تواند برای کیفیت محصول مضر باشد و یا باعث نقص در بسته­ بندی گردد. در آن موارد، استفاده از یک سری از جاذب­ها یا مهارکننده ­های گاز  در بسته­ بندی مواد غذایی، برای حفظ کیفیت ماده غذایی و عدم نقص در بسته­ بندی، مفید و پر کاربرد می­باشد.

هدف و رویکرد: روش ­های مرسوم مورد استفاده برای جذب گاز دی ­اکسید کربن در بسته ­بندی مواد غذایی، واکنش­ های شیمیایی و جذب سطحی فیزیکی می­باشد. ظرفیت جذب سطحی دی ­اکسید کربن و سینتیک­های جذبی جاذب­ه ای شیمیایی و فیزیکی، با توجه به موارد بکارگیری آن­ها در بسته­ بندی مواد غذایی تولید شده با دی اکسید کربن، مورد مطالعه و بررسی قرار گرفت. مزایا و اثر بکارگیری جاذب­ه ای یا مهارکننده ­های دی اکسید کربن در بسته ­بندی مواد غذایی نیز مورد آزمایش قرار گرفت.

یافته های کلیدی و نتیجه گیری: خصوصیات ماده تولیدی با دی اکسید کربن و شرایط اتمسفری مطلوب  ماده غذایی باید تعیین شده و با توجه به خصوصیات ترمودینامیکی و سینتیکی جاذب­ه ای دی اکسید کربن و بعضاً مطابق رفتار انتقال گاز در لایه بسته­ بندی، مورد اصلاح و سازگاری قرار گیرد. استفاده ترکیبی از جاذب­ها یا مهارکننده ­های دی اکسید کربن و سایر موارد مورد استفاده در بسته­بندی مواد غذایی، می‌تواند یکی از اهداف تحقیقاتی برای بهبود حفظ مواد غذایی در آینده باشد.

نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
130,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان