یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

مقاله #831

#831 کد مقاله زمینه: حسابداری
عنوان انگلیسی:
An integrative model in predicting corporate tax fraud
تعداد صفحات انگلیسی:
10 صفحه
عنوان فارسی:
مدل یکپارچه ی پیش بینی تقلب مالیاتی حقوقی
تعداد صفحات فارسی:
10 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
70,000 ريال
چکیده فارسی:

چکیده

هدف هدف این مقاله ارائه ی یک مدل یکپارچه در پیش بینی تقلب مالیاتی حقوقی است.

طرح/روش/رویکرد این مقاله بر اساس سه نظریه به نام های، نظریه ی عمل منطقی، نظریه ی رفتار برنامه ریزی شده و "نظریه ی لوزی تقلب" تهیه شده است.

یافته ها با ترکیب سه نظریه بالا، این مقاله پیشنهاد میدهد که عوامل شناختی فردی، عوامل لوزی تقلب و عوامل سازمانی مانند عوامل هنجاری و کنترل بر ارتکاب مدیران به تخلف مالیاتی حقوقی تاثیر دارد.

مفاهیم عملی مدل یکپارچه ی پیشنهاد شده، عملا دولت و مامور مالیاتی را به فهم دلیل درگیر شدن مدیران در تخلف مالیاتی حقوقی، قادر می سازد. این مدل همچنین به آنها اجازه می دهد که روش های عملی و استراتژی هایی برای جلوگیری از ارتکاب مدیران سازمان به تقلب مالیاتی تعبیه کنند.

اصالت/ارزش مطالعه ی حاضر این مزیت را دارد که یک مدل یکپارچه در پیش بینی تخلف مالیاتی حقوقی پیشنهاد می دهد. تحقیق روی تخلف مالیاتی حقوقی با بررسی محدود مواجه بوده است؛ بنابراین، این مطالعه با ارائه ی یک مدل یکپارچه برای مطالعه ی تخلف مالیاتی حقوقی در زمینه ی مالیاتی مالزیایی، به ادبیات تسلیم مالیاتی کمک می کند. تحقیقات آینده میتواند برای آزمایش مدل یکپارچه ی ارائه شده در آزمودن چگونگی تمایل مدیران برای تخلف مالیاتی حقوقی، اجرا شود.
نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
70,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان