دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

مقاله #778

#778 کد مقاله زمینه: مدیریت
عنوان انگلیسی:
Developing a comprehensive methodology for BPR projects by employing IT tools
تعداد صفحات انگلیسی:
26 صفحه
عنوان فارسی:
توسعه یک روش جامع برای پروژه‌های BPR با استفاده از ابزارهای IT
تعداد صفحات فارسی:
24 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
170,000 ريال
چکیده فارسی:

چکیده

هدف - هدف از این مقاله ارائه یک روش جامع مبتنی بر ابزارهای IT (CITM) برای پروژه‌های BPR به منظور تسهیل اجرای پروژه BPR با توجه به ابزارهای IT مربوطه در هر مرحله از روش است، هر دو رویکرد (clean slate و تجزیه و تحلیل‌های فرآیندهای موجود با جزئیات)، و تجزیه و تحلیل شکست برای کاهش ریسک پروژه BPR بکار گرفته می شوند.

طرح / روش / رویکرد - در جهان امروز، شرکت‌ها برای ثبات در مواجهه با تغییرات بازار نیاز به سازگاری با تغییرات محیط دارند. این مقاله یک روش جامع ارائه می کند که در آن با در نظر گرفتن جنبه‌های مختلف برای اجرای پروژه BPR از جمله ابزارهای IT، هر دو رویکرد BPR و تجزیه و تحلیل شکست می تواند پروژه BPR را تسهیل کند. اعتبار سنجی روش پیشنهادی با گرفتن 50 ایده از کارشناسان در هر مرحله از روش و در یک مطالعه موردی در دپارتمان برنامه ریزی در یک شرکت IT مورد آزمایش قرار گرفت.

یافته‌ها - متدولوژی ساخت یافته در این مقاله شامل دو روش قابل بحث از BPR است (رویکرد clean slate و همچنین تجزیه و تحلیل فرآیندهای موجود با جزئیات). این روش سازمان را قادر به استخراج یک راه مناسب برای پیاده سازی پروژه BPR می سازد. در هر مرحله از این روش، بر اساس کاربرد آن در هر مرحله خاص، نرم افزار‌ها و ابزارهای IT مورد نیاز ارائه می شوند. کاربرد روش تجزیه و تحلیل می شود و به طور کامل توسط 50 کارشناس BPR در یک مطالعه موردی در یک شرکت IT تایید می شود.

اصالت / ارزش - این مطالعه یک روش جامع برای در نظر گرفتن شکاف روش‌های BPR، استفاده از ابزارها و نرم افزارهای خاص و کاهش ریسک اجرای BPR فراهم می کند. در توسعه CITM روش‌های چالش برانگیز در نظر گرفته می شوند، نرم افزارهای مرتبط و ابزارهای IT پیشنهاد می شوند و تجزیه و تحلیل شکست به منظور کاهش ریسک پروژه در هر مرحله از CITM اجرا می شود.

نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
170,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان