یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

مقاله #707

#707 کد مقاله زمینه: کامپیوتر
عنوان انگلیسی:
Web application testing: A systematic literature review
تعداد صفحات انگلیسی:
28 صفحه
عنوان فارسی:
تست اپلیکیشن وب: مروری سیستماتیک بر ادبیات تحقیق
تعداد صفحات فارسی:
62 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
200,000 ريال
چکیده فارسی:

چکیده:

محتوا: وب تأثیر شگرفی بر تمام جنبه‌های جامعه‌ی ما داشته است. همانطور که جامعه بیشتر و بیشتر بر وب تکیه می‌کند، قابلیت اطمینان اپلیکیشن‌های وب نیز بصورت فزاینده ای مهمتر می‌شود. برای بالا بردن قابلیت اطمینان این اپلیکیشن ها، بالغ بر ده سال است که محققان روش‌های متفاوتی را برای تست اپلیکیشن‌های نرم افزاری مبتنی بر وب ارائه کرده اند. ادبیات تحقیق ما، 193 مطالعه‌ی مرتبط را در حوزه‌ی تست اپلیکیشن‌های وب که بین سال‌های 2000 تا 2013 است را بررسی می‌کند.

هدف: همانطور که این حوزه‌ی تحقیق رشد می‌کند و تعداد مقالات مرتبط با آن زیاد می‌شود، شناسایی، آنالیز و طبقه‌بندی تحقیقات انتشار یافته و ارائه‌ی یک دید کلی از روندها و شواهد تجربی در این زمینه خاص، دارای اهمیت است.

روش ها: ما به شیوه‌ی سیستماتیک، مروری (systematic literature review (SLR)) بر بدنه‌ی موضوع مرتبط با تستِ کاربردیِ اپلیکیشن‌های وب خواهیم داشت. این SLR ادامه و تکمیل کننده مطالعه‌ی نگاشت سیستماتیک (systematic mapping (SM)) است که اخیرا در این حوزه صورت گرفته است. به عنوان قسمتی از این مطالعه، ما به ارائه‌ی سه مجموعه از سوالات تحقیق، تعیین معیارهای انتخاب و اخراج، و سنتز شواهد تجربی در این حوزه خواهیم پرداخت.

نتایج: مطالعات صورت گرفته شامل 95 مجموعه مقاله (برگرفته از 193 بازیابی شده) منتشر شده در حوزه‌ی تست اپلیکیشن وب در سال‌های 2000 تا 2013 است. داده‌های استخراج شده در مطالعه‌ی SLR از طریق مخازن آنلاین عمومی، قابل دسترس هستند. برخی از نتایج به این صورت هستند: 1- لیست تست ابزار در این ناحیه و قابلیت‌های آن‌‌ها 2- انواع مدل‌های تست و مدل‌های خطای پیشنهادی در این دامنه (domain) 3- روش مطالعات تجربی در این ناحیه، طراحی و گزارش شده است، و 4- وضعیت شواهد تجربی و وابستگی صنعتی.

نتیجه گیری: ما در مورد روندهای درحال ظهور، در تست اپلیکیشن وب بحث کردیم. همچنین مفاهیم برای محققان و پژوهشگران در این زمینه مورد بررسی قرار گرفت. نتایج SLR ما می‌تواند به محققان برای دستیابی یه یک دید کلی از روش‌های موجود در تست اپلیکیشن وب، مدل‌های خطا، ابزارها، متریک‌‌ها و شواهد تجربی کمک کند و متعاقبا حوزه هایی را که نیاز به توجه بیشتری از سوی جامعه‌ی محققین دارد را شناسایی کند.

نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
200,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان