یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

مقاله #582

#582 کد مقاله زمینه: عمران
عنوان انگلیسی:
Fatigue resistance and cracking mechanism of concrete pavements reinforced with recycled steel fibres recovered from post-consumer tyres
تعداد صفحات انگلیسی:
11 صفحه
عنوان فارسی:
مکانیزم ترک خوردگی و مقاومت خستگی رو سازی‌های بتنی تقویت شده با الیاف فولادی بازیافتی بدست آمده از تایرهای مستعمل (استفاده شده)
تعداد صفحات فارسی:
26 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
110,000 ريال
چکیده فارسی:

چکیده

الیاف­ های فولادی بازیافتی بدست‌آمده از تایرهای استفاده شده، به عنوان تقویت کننده در بتن برای افزایش رفتار خمشی پس از ترک خوردگی و همچنین بهبود رفتار خستگی آن مورد استفاده قرار می‌گیرند. هدف این تحقیق، بررسی استفاده از الیاف فولادی بازیافتی به عنوان تقویت‌کننده روسازی‌های بتنی در برابر خستگی، بر اساس تحقیقات آزمایشگاهی می‌باشد. نمونه‌های بتنی در معرض بارهای خمشی سه نقطه‌ای دوره­ای در فرکانس 15 Hz، در سطوح تنش ماکزیمم 5/0، 7/0 و 9/0 قرار گرفتند. دو نوع مخلوط، بتن فشرده غلتکی و معمولی، و دو مقدار الیاف بازیافتی، %2 و %6 جرم بتن مورد استفاده قرار گرفتند. برای اهداف مقایسه، مخلوط­ های بتنی تقویت نشده و مخلوط‌های بتنی تقویت شده با الیاف صنعتی نیز تحت آزمایش قرار گرفتند. مشاهده شد که الیاف بازیافتی، بخصوص در مخلوط‌های بتن پلاستیکی معمولی، رفتار خستگی بتن را بهبود می‌دهند. الیاف­ های بازیافتی با محدودکردن انتشار (گسترش) ترک‌های ریز و تبدیل شدن آن­ها به ترک­های بزرگ، مقاومت خستگی را افزایش می‌دهند، در حالی‌که الیاف­ های صنعتی از رشد ترک­ های بزرگ جلوگیری می‌کنند. برای افزایش عملکرد خستگی، توصیه می‌شود ترکیبی از الیاف های بازیافتی و الیاف های صنعتی مورد استفاده قرار گیرند. مدل‌های پیش بینی با استفاده از روش‌های احتمالاتی طرح شدند. نتایج نشان دادند، زمانی که فقط اثرات خستگی در نظر گرفته شوند، استفاده از الیاف­ های فولادی بازیافتی، ضخامت روسازی را در حدود %26 کاهش می‌دهد.

نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
110,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان