جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳

مقاله #440

#440 کد مقاله زمینه: مدیریت
عنوان انگلیسی:
Strategic foresight: state-of-the-art and prospects for Russian corporations
تعداد صفحات انگلیسی:
17 صفحه
عنوان فارسی:
آینده نگاری استراتژیک: تکنولوژی جدید و چشم اندازها برای شرکت های روسی
تعداد صفحات فارسی:
17 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
110,000 ريال
چکیده فارسی:

چکیده

هدف هدف این مقاله، توسعه روش آینده نگاری استراتژیک خاص و یکپارچه سازی آن در نقشه راه می باشد که برای شرکت ها مناسب است. تا به الان، تجربه عملی معقولی اندوخته شده است اما رویکرد مفهومی جامع برای استفاده از آینده نگاری استراتژیک و نقشه راه برای حل مسائل مدیریتی وجود ندارد.

طراحی/ روش/ رویکرد این رویکرد، آینده نگاری استراتژیک شرکت و نقشه راه را در چندین سطح یکپارچه می کند. در طول فاز آینده نگاری، نویسندگان، سناریوهایی از توسعه بلند مدت که توسط گرایشات کلان بلند مدت و چالش ها برای شناسایی نقاط رشد و سیستم اولویت ها برای رشد شرکت تعیین شده را ایجاد کردند. نقشه راه استراتژیک، شرکت را قادر می سازد تا راهرویی برای پروژه های خاص شکل دهد و طرح اقدام بلند مدت برای اجرای اولویت های شناسایی شده در فاز اول را ایجاد کند. با استفاده از نقشه راه پروژه، تضمین اجرای پروژه خاص، تعریف سیستم اهداف، سنجش های ضروری، زمان بندی و تامین مالی آنها و همچنین شاخص ها برای ارزیابی اثربخشی آنها را ممکن می سازد.

یافته ها نتیجه اصلی روش پیشنهادی، مجموعه ای از مسیرهای ممکن توسعه نوآوری است که زنجیره تکنولوژیکی کامل که تحقیق و توسعه تکنولوژی محصول بازار را در بر می گیرد را منعکس می کند. هر مسیر، شامل سلسله ای از اقدامات سازمانی و نقاط تصمیم گیری کلیدی است که برای ارائه راه حل های تکنولوژیکی جدید و توسعه محصولات نوآوری با ویژگی هیا جدید برای مشتری / کاربر به حساب می آیند. این مسیرها، از تصمیم گیری در چنین زمینه هایی مثل انتخاب خط محصول، ایجاد مشارکت های جدید با توسعه دهندگان تکنولوژی های نوآوری، تصمیمات بر اساس برون سپاری درون سپاری و الزامات برای عبور از موانع تکنولوژیکی و علمی مرتبط پشتیبانی می کنند. به شرکت ها اجازه می دهد تا استراتژی هایی را برای تجاری سازی محصولات نوآوری ایجاد کنند.

اصالت/ ارزش این روش مطرح می کند که نتایج مطالعات آینده نگاری در نقشه های راه و در نهایت در برنامه ریزی کسب و کار یکپارچه شوند، استراتژی های نوآورانه و تصمیمات مدیریت را اتخاذ کنند. به توسعه اصول و رویکردهای مشترک کمک می کند در حالی که ویژگی های خاص شرکت را به حساب می آورد که می تواند به طور چشمگیری بر مکانیسم تصمیم گیری اثر بگذارد. روش، برای شرکت های روسی و خارجی هنگام ایجاد استراتژی های نوآورانه و تصمیمات مدیریت بر اساس نتایج آینده نگاری، مناسب و قابل اجرا می باشد.

نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
110,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان