جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳

مقاله #437

#437 کد مقاله زمینه: فناوری اطلاعات
عنوان انگلیسی:
Design and Implementation of Virtual Organizations
تعداد صفحات انگلیسی:
10 صفحه
عنوان فارسی:
طراحی و پیاده‌سازی سازمان‌های مجازی
تعداد صفحات فارسی:
19 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
110,000 ريال
چکیده فارسی:

چکیده

متون کنونی مربوط به سازمان‌های مجازی غنی بودن جنبه‌های مختلفی را توصیف می‌کنند که به ظهور این شکل سازمانی جدید، مانند مشتری مداری، استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT)، رقابت مبتنی بر زمان یا عدم تمرکز کمک می‌کنند. با این حال، به نظر می‌رسد موضوع مشترکی در این متون وجود دارد. سازمان‌های "مجازی" غالباً (دوباره) ایجاد می‌شوند، برای تصرف ارزش فرصت بازار پایدار می‌شوند و دوباره برای دادن روشی برای ایجاد یک سازمان مجازی منحل می‌شوند. بنابراین در این مقاله مفهوم سازمان مجازی از روال‌های سازمانی یا فرآیندهای طراحی، که محرک طراحی و پیاده‌سازی (D&I) سازمان مجازی است، پیشنهاد می‌شود.

به عنوان یک گام به سوی نظریه‌ی مفهومی، این مقاله مدلی از فرآیندهای D&I برای سازمان‌های مجازی را به منظور کمک به مطالعه‌ی سازمان‌های مجازی ارائه می‌دهد. این کار با خلاصه کردن هشت قضیه از متون گذشته و شواهد تجربی انجام می‌شود. این مدل با تاثیر فرآیندهای طراحی و پیاده‌سازی در اثربخشی سازمان‌های مجازی مرتبط است. مورد ELEKTRO از اقدام پژوهشی در حال انجام در پروژه مهندسی کامپیوتری اروپا TELEflow برای نشان دادن مدل انتخاب شده است. این شرکت انتخاب شده است چرا که آن فعالانه شایستگی‌های موجود خود را برای طراحی و پیاده‌سازی سازمان‌های مجازی افزایش می‌دهد.

نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
110,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان