چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

مقاله #242

#242 کد مقاله زمینه: کامپیوتر
عنوان انگلیسی:
Recent Developments in High Performance Computing for Remote Sensing: A Review
تعداد صفحات انگلیسی:
20 صفحه
عنوان فارسی:
تحولاتِ اخیر در محاسبه ی با کارایی بالا برای سنجش از راه دور: یک نقد و بررسی
تعداد صفحات فارسی:
43 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
200,000 ريال
چکیده فارسی:
مقاله انگلیسی کامپیوتر با ترجمه فارسی

چکیده:

داده های سنجش از راه دور در سال های اخیر بسیار گسترده شده اند، و بهره برداری از این تکنولوژی، تحول و پیشرفتِ شگرفی کرده است که عمدتاً سازمانِ اطلاعاتِ دولت انجام می شود و این عمل برای کاربرانِ عمومی و شرکتها انجام می شود. تقریباً داده های زیادی وجود دارد که آنها با روشِ سنجش از راه دور کنترل کنیم نسبت به اینکه با چشم دقیقاً بسنجیم و داده ها را استخراج کنیم که یک چالشِ محاسباتی عمده محسوب می شود. برای این منظور، زیرساخت های محاسبات با کارایی بالا (HPC)، مانندِ خوشه ها، شبکه های توزیع یا دستگاه های تخصصی سخت افزاری، تحولاتِ معماری مهمی  را برای سرعت بخشیدن به محاسباتِ مرتبط با استخراج اطلاعات از راه دور ارائه می دهند. در این مقاله، ما پیشرفت های اخیر را در HPC که برای مسائلِ سنجش از راه دور، کاربردی است را مورد بررسی قرار داده ایم؛ به خصوص الگوهای مبتنی بر HPC که در این بررسی شامل شده اند، دارای سیستم های چند پردازنده، در مقیاس بزرگ و شبکه های ناهمگن کامپیوتر، محیطِ محاسبات ابری و شبکه ای و سیستم های سخت افزاری مانند آرایه های دروازه ی برنامه پذیر (FPGAs) و واحدهای پردازش گرافیکی (GPUs). در مجموع، این بخش یک تصویر کلی از حالتِ- هنری و بسیاری از پیشرفت های اخیر در این حوزه ها را نشان می دهد و یک چشم انداز متفکرانه از پتانسیل را ارائه می دهد و چالش های در حال ظهور از الگوهای کاربردی HPC را برای مسائلِ سنجش از راه دور، ارائه می دهد.

 

عباراتِ شاخص: ابر، زیرساخت های محاسباتی توزیع شده (DCls)، آرایه های دروازه های قابل برنامه ریزی (FPGAs)، واحدهای پردازش گرافیکی (GPUs)، شبکه ها، محاسبات با کارایی بالا (HPC)، سیستم های چند پردازنده، برنامه های سنجش از راه دور، معماری خدمات، معماری سخت افزار تخصصی


نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
200,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان