چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۰۳

مقاله #1074

#1074 کد مقاله زمینه: حسابداری
عنوان انگلیسی:
Comments and Observations Regarding the Relation Between Theory and Empirical Research in Contemporary Accounting Research
تعداد صفحات انگلیسی:
37 صفحه
عنوان فارسی:
نظرات و مشاهدات مربوط به رابطه بین تئوری و تحقیقات تجربی در تحقیقات حسابداری معاصر
تعداد صفحات فارسی:
45 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
270,000 ريال
چکیده فارسی:

چکیده

ما در رابطه با تحقیقات حسابداری نظری و تجربی در زمینه نتیجه گیری علمی، در پاسخ به دو سؤال مطرح شده توسط پروفسور ایوان مارینوویچ، برگزار کننده کنفرانس دانشگاه استنفورد 2014، پیشنهاداتی ارائه می دهیم. دو سوال ما این‌ها هستند: آیا نتیجه گیری علت هدف تحقیق حسابداری است؟ ورابطه بین تئوری و تحقیقات تجربی در حسابداری چه چیزی باید باشد ؟ در رابطه با سوال دوم، ما به دو منبع دشوار اشاره می کنیم: (1) سردرگمی و اختلاف نظر در مورد تفسیر، مزایا و معایب مختلف راهبردهای شناسایی تجربی؛ و (2) فقدان پیشرفت در پژوهش محققان در آزمایش پیامدهای نظریه های حسابداری موجود و در نتیجه ارائه رشته ای بر این نظریه ها. ما استدلال می کنیم که تحقیقات حسابداری تجربی منتشر شده بیش از حد بر مدل های کلاسیک ناکافی و یا مدل های عمومی که چندین دید کلی از حسابداری خاصی را ارائه می دهند یا بیش از حد بر آن تاکید دارند و تمایلی به چشم پوشی از پیشرفت های اخیر انجام شده توسط تحقیقات نظری دارند تکیه دارد. در نتیجه، مدل های تحلیلی در تحقیقات حسابداری به واسطه تحقیقات تجربی به اندازه کافی به چالش کشیده نمی شوند و روند کار محققان تحلیلی درایجاد یک تمایز معنادار بین اطلاعات حسابداری و انواع دیگر اطلاعات فراهم شده از سوی شرکت‌ها و مدیرانشان را کند کرده است. ما خواستار ارائه تلاش حرفه ای دراین زمینه برای پر کردن این شکاف، جدای از نگرانی هایی هستیم که تحقیقات حسابداری را در معرض خطر از دست دادن تعادل نظارتی سالم بین تئوری و تحقیقات تجربی قرار می دهند که برای هر زمینه علمی ضروری است. بدون وجود این تعادل، این حرفه به جای رشته ای از کشف علمی، به رشته ای از باورها تبدیل می شود.

نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
270,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان