سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

مقاله #1027

#1027 کد مقاله زمینه: اقتصاد
عنوان انگلیسی:
OPTIMAL TAXES ON FOSSIL FUEL IN GENERAL EQUILIBRIUM
تعداد صفحات انگلیسی:
49 صفحه
عنوان فارسی:
مالیات مطلوب بر سوخت فسیلی در تعادل عمومی
تعداد صفحات فارسی:
69 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
420,000 ريال
چکیده فارسی:

ما یک مدل تعادل عمومی تصادفی پویا (DSGE) را با تغییرات برون زایی در شرایط اقلیمی برای استفاده از انرژی های فسیلی تحلیل می کنیم. نتیجه اصلی ما یک فرمول ساده برای آسیب برون زای نهایی ناشی از انتشار گازهای گلخانه ای است (یا، برابر آن، مالیات بر کربن بهینه). این فرمول که تحت فرضیات کاملا قابل اعتماد، نشان می دهد که آسیب متناسب با GDP جاری است و این نسبت تنها به سه عامل بستگی دارد: (1) تنزیل به ارزش حال، (2) کشش آسیب انتظاری (چند درصد از جریان خروجی به ازای یک واحد اضافی از کربن در اتمسفر از دست رفته است)، و (3) ساختار استهلاک کربن در اتمسفر.

بنابراين، مقادير تصادفي خروجي، مصرف و غلظت CO2 در اتمسفر برای آینده، و همچنين روش های فنآوري (چه درون زا و چه برون زا) و جمعيت، همگی، از فرمول ناپديد مي شوند. ما یافتیم که مالیات بهینه باید کمی بالاتر از میانه یا به عبارت مشهور در ادبیات موضوعی، تخمین‌ها باشد. ما همچنین یک مدل کم حجم اما جامع و به راحتی قابل حل را فرمول بندی کردیم که به ما امکان می دهد تا مسیرهای مطلوب و بازاری استفاده از منابع مختلف انرژی و تغییرات اقلیمی مربوط به آن را محاسبه کنیم. ما به جای نفت زغال سنگ را به عنوان تهدید اصلی برای رفاه اقتصادی در نظر گرفتیم که عمدتا به دلیل فراوانی آن است. ما همچنین دریافتیم که هزینه های بی اثر به طور منحصربه فردی نسبت به فرضیه های مربوط به جایگزینی منابع مختلف انرژی و پیشرفت های تکنولوژیکی حساس هستند.

نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
420,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان