جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

معرفی رشته ادبیات انگلیسی

رشته ای مثل ادبیات انگلیسی برای افرادی که علاوه بر زبان انگلیسی، علاقه به تاریخچه ادبیات انگلیسی، آثار ادبی، سبک‌های ادبی، شاعرانی که آثاری را به زبان انگلیسی دارند مناسب خواهد بود. وقتی که این رشته را را به عنوان رشته دانشگاهی خود انتخاب می‌کنید، باید بدانید که قرار است کلی مطلب مطالعه کرده و متن های فراوان و طولانی را بنویسید. ادبیات انگلیسی در حقیقت به نوشتار هایی که به زبان انگلیسی هستند و توسط ادیبان و سخنوران نوشته شده اند اشاره دارد که در انگلستان یا دیگر کشورها حضور داشته اند. مهمترین نکته ای که باید در مورد این رشته دانست این است که این رشته در کنکور مقطع کارشناسی از دسته رشته‌های شناور به حساب می‌آید و آن را می توان در کنار یکی از رشته های ریاضی-فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی انتخاب کرد.

 از میان دروس دوم دبیرستان دروسی مثل زبان و ادبیات فارسی، زبان عربی، فرهنگ و معارف اسلامی، زبان خارجی و زبان تخصصی انگلیسی جزو منابع آن آزمون محسوب می‌شود که هر یک ضرایب خاصی را دارا هستند.

فارغ التحصیلان این رشته می توانند در کارها و صنایع به شرح زیر مشغول شوند :

·         استاد دانشگاه مدرس زبان انگلیسی

·         نویسندگی

·         نویسندگی رمان و داستان

·         مترجمی

·         روزنامه نگاری

·         تولید محتوای آنلاین و کپی رایتینگ

در انتها باید گفت که با وجود آنکه افراد بسیار زیادی در کشور ما وجود دارند که به اصطلاح زبانشان خوب است و از این راه درآمد(هرچند کم) هم دارند، باز هم تسلط واقعی به زبان انگلیسی در سطوح بالا می‌تواند موقعیت‌های فوق العاده‌ای برای شما به وجود آورد، به طوری که از طریق آنها میتوانید پیشرفت هایی فراوانی داشته باشید. 

 

 

Link: https://faratarjome.ir/u/news/معرفی-رشته-ادبیات-انگلیسی0.html

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
کد امنیتی : کدی که در تصویر میبینید را وارد نمایید
* فراترجمه هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد و تمامی مطالب ارسالی دیدگاه و نظر شخصی کاربران است.
new order new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان