پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

ترجمه تخصصی کتاب

خلاصه کلام این که ترجمه کتاب با توجه به حجم و اهمیت بالای کار، یکی حساس ترین حوزه ها در زمینه ترجمه تخصصی می باشد. تنها کافیست تصور کنید کتابی که قرار است ترجمه آن به عنوان رزومه شما ثبت شود، هزینه بالایی برای ترجمه آن پرداخت نموده اید، و زمان زیادی تا رسیدن به موعد تحویل آن سپری نموده اید، در نهایت قابل استفاده نباشد!

راهکار چیست؟

برای ترجمه کتاب راهکارهای ساده ای وجود دارد که باعث می شود احتمال وجود اختلال در روند سفارش ترجمه تخصصی کتاب به حداقل برسد. فراترجمه این امکان را برای سفارشات بالای 25000 کلمه فراهم نموده است که مشتریان قبل از پرداخت هزینه، نمونه ترجمه رایگان دریافت نموده و مترجم مورد نظر خود را انتخاب نمایند.
پس از تایید و انتخاب مترجم، مشتری می تواند سفارش خود را به صورت بخش به بخش پرداخت نموده و تحویل بگیرد. این کار باعث می شود هم فشار مالی به مشتری وارد نشود، هم به صورت بخش به بخش و در حجم کم سفارش خود را بررسی و در صورت نیاز مطابق با سلیقه خود ویرایش نماید و هم ریسک یک ترجمه بی کیفیت به صفر برسد.

برای ترجمه کتاب آپشن های مالی نیز برای شما در نظر گرفته ایم. علاوه بر اینکه سفاش ترجمه کتاب مشمول تخفیف حجمی می شود، 10 درصد تخفیف نیز برای شما اعمال خواهد شد.

در صورتی که نیاز به مشاوره برای ثبت سفارش ترجمه تخصصی کتاب دارید با ما در تماس باشید.



Link: https://faratarjome.ir/u/news/ترجمه-تخصصی-کتاب0.html

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
کد امنیتی : کدی که در تصویر میبینید را وارد نمایید
* فراترجمه هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد و تمامی مطالب ارسالی دیدگاه و نظر شخصی کاربران است.
new order new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان