پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

اهمیت داشتن مقاله برای مهاجرت تحصیلی

این روزها بسیاری از افراد که قصد مهاجرت به کشور های دیگر را دارند گزینه مهاجرت تحصیلی را انتخاب می کنند.انچه مسلم است اهمیت داشتن مقاله برای مهاجرت تحصیلی گزینه ای است که این افراد نباید ان را نادیده بگیرند.

مهاجرت تحصیلی یکی از روش‌های رایج مهاجرت است که هم ساده‌تر و سریع‌تر انجام ‌می‌شود و هم هزینه‌هایش کمتر از راه‌های دیگر است.

 شرایط این مهاجران، که اغلب پس از پایان تحصیلات‌شان اقامت دائم می‌گیرند، با وجود سختی‌های خاص خود، معمولا بهتر است و پس از کسب مدارک دانشگاهی راحت‌تر مشغول به کار می شوند و زندگی‌شان را سر و سامان می‌دهند.

گفتنی است، داشتن مدرک دانشگاه‌های معتبر بین‌المللی امکان اشتغال در کشورهای دیگر را فراهم می‌کند و فارغ‌التحصیلان این دانشگاه‌ها می‌توانند فرصت‌های شغلی مناسبتری داشته باشند.

 

اهمیت مقاله

افرادی که قصد مهاجرت  دارند، باید علاوه بر این‌که بر زبان انگلیسی مسلط باشند، رزومه قوی داشته باشند،سابقه‌ای خوب که نشان‌دهنده توانمندی علمی و تجربه فرد باشد.

 یکی از مواردی که دانشگاه‌ها در رزومه افراد بررسی می‌کنند، سوابق کارهای تحقیقاتی و علمی است؛ به عبارت دیگر، اهمیت داشتن مقاله برای اخذ پذیرش در این مرحله مشخص می‌شود. در واقع، هر چه تعداد مقالات و فعالیت‌های پژوهشی افراد بیشتر باشد، شانس پذیرش آن‌ها در دانشگاه‌های خارجی افزایش می‌یابد و استادان بیشتری حاضر به پذیرش سرپرستی از  کارشناسی ارشد یا دکتری آنان خواهند شد؛ این افزایش شانس به معنای دریافت بورس تحصیلی و موفقیت‌های آتی تحصیلی و حتی شغلی این افراد است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نویسنده:فاطمه شهریاری

Link: https://faratarjome.ir/u/news/اهمیت-داشتن-مقاله-برای-مهاجرت-تحصیلی7.html

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
کد امنیتی : کدی که در تصویر میبینید را وارد نمایید
* فراترجمه هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد و تمامی مطالب ارسالی دیدگاه و نظر شخصی کاربران است.
new order new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان