جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

نمونه ترجمه خبری

نمونه ترجمه خبری

بیانه ای از اداره کل ترافیک کشور برای چراغ های اضطراری V-16: آیا این چراغ های اضطراری قانونی است؟

چراغ های اضطراری V-16 که در سال 2026 به یک الزام مبدل خواهد شد، در فروشگاه های سراسر کشور به فروش خواهد رسید، اما اداره کل ترافیک کشور ((DGT می گوید که بسیاری از این چراغ ها استانداردهای قانونی لازم را ندارند. 
بیانیه  صادر شده در 5 ژوئیه توسط اداره کل ترافیک و N332 پس از شکایت هایی مبنی بر اینکه چراغ های موجود در اسپانیا در زیر نور آفتاب قابل مشاهده نیستند، ارائه شده است. بسیاری دیگر نیز شکایت کرده اند که مطمئن نیستند این قانون در مورد چه کسانی اعمال می شود، آیا فقط وسایل نقلیه ثبت شده داخلی هستند یا اینکه وسایل نقلیه خارجی نیز ملزم به داشتن این چراغ در خودرو می باشند. 
برخی دیگر مانند مالکان ماشین های تفریحی گفته اند که سقف وسیله نقلیه ای که دارند به گونه ای است که به آن چراغ های مغناطیسی نمی چسبند.

قانون چه می گوید
اداره کل ترافیک گفته است که رهنمودهای بیشتری را ارائه خواهند کرد زیرا ممکن است پیشرفت های فنی ممکن است برخی از الزامات را تغییر دهد. اما در حال حاضر، قانونی که از 1 ژانویه 2026 اجرایی می شود، به گونه ای طراحی شده است که همه، از جمله کسانی که دچار  تصادف شده اند، ملزم به تبیعت از قانون هستند. در حالی که چراغ های هشدار مثلثی را فقط با ترک خودرو می توان تعبیه کرد، چراغ های اضطراری V-16 را می توان بدون نیاز به ترک خودرو، بر روی سقف قرار داد.

Link: https://faratarjome.ir/u/news/نمونه-ترجمه-خبری4.html

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
کد امنیتی : کدی که در تصویر میبینید را وارد نمایید
* فراترجمه هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد و تمامی مطالب ارسالی دیدگاه و نظر شخصی کاربران است.
new order new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان