جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

نمونه ترجمه حسابداری

نمونه ترجمه حسابداری

آنها نتیجه گرفتند که دفاتر حسابرسی بزرگتر، کیفیت بهتری از حسابرسی به مشتریان خود ارائه می دهند. همگام با مطالعات  چوی و همکاران (2010) ، دلیل اینکه دفاتر محلی بزرگ (کوچک) کمتر (بیشتر) احتمال دارد که به لحاظ اقتصادی به یک مشتری خاص وابسته شوند این است که کمتر (بیشتر) احتمال زیاد دارد که  در برابر فشارهای وارده از سوی مشتری تسلیم شوند.  آنها نتیجه گرفتند که کیفیت حسابرسی از دفاتر حسابرسی بزرگ (کوچک)، بالاتر (پایین) است. اخیرا، فرانسیس و همکاران (2013) گزارش داده اند که اندازه دفتر Big 4 با ارائه اظهارات مجدد کمتری همراه است، و نتیجه گرفتند که دفاتر بزرگتر، کیفیت حسابرسی بالاتری دارند. با این حال، دو دفتر حسابرسی با یک اندازه ممکن است کیفیت های مختلف حسابرسی را بسته به ماهیت و میزان تنوع ارائه می دهند. نشان داده شده است که تخصص در صنعت به بهبود کیفیت حسابرسی کمک می کند. اغلب تحقیقات قبلی مربوط به تخصص سازی صنعت، بر دانش و تجربه حسابرس در صنعت مشتری تمرکز دارند. با این حال، گسترش صنایع از مشتریان باقی مانده و تاثیر آن بر کیفیت حسابرسی هرگز مورد بررسی قرار نگرفته شده است. علاوه بر این، وجود یا عدم وجود تخصص لزوما دلالت بر حضور یا عدم حضور تنوع ندارد. جدول 8 تفاوت بین تخصص و تنوع را توضیح می دهد. یک بازار فرضی محلی با 50 مشتری را در نظر بگیرید که به طور مساوی در سراسر 5 صنعت توزیع شده و توسط 4 دفتر حسابرسی مورد بررسی قرار می گیرد. مقایسه دفتر A با B و D نشان می دهد که تخصص کمتر، حاکی از تنوع بالاتر نیست. به طور مشابه، مقایسه دفتر D با B یا C نشان می دهد که دفاتر بزرگتر همیشه نشان دهنده تنوع نیست.

با توجه به مباحث فوق، می توان گفت که اگر یک دفتر، به صنایع بیشتری خدمت رسانی کند، آنگاه منابع کمتری در هر صنعت وجود خواهد داشت. به عبارت دیگر، دفتر ممکن است منابع اندکی از خود را به صنایع اختصاص دهد. در این مورد، نباید انتظار داشت که تنوع صنعتی برای کیفیت حسابرسی مضر باشد. این امر منجر به فرضیه اول ما می شود:

فرضیه 1: با ثابت ماندن سایر شرایط، کیفیت حسابرسی به گونه ای منفی با میزان تنوع در سطح دفتر حسابرسی در ارتباط است.

تنوع در سطح دفتر حسابرسی ممکن است بخشی از یک استراتژی محلی بر اساس شرایط خاص بازار، مانند در دسترس بودن مشتری، رقابت، دانش کارکنان، و غیره؛ و یا ممکن است بخشی از یک سیاست سطح ملی از شرکت حسابرس باشد. وب سایت شرکت های حسابرسی اغلب ادعای تخصص در صنایع خاص می کنند.  به عنوان مثال www.deloitte.com  لیستی از 20 صنعت را ارائه داده است که در آن ادعا می کند:

Link: https://faratarjome.ir/u/news/نمونه-ترجمه-حسابداری6.html

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
کد امنیتی : کدی که در تصویر میبینید را وارد نمایید
* فراترجمه هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد و تمامی مطالب ارسالی دیدگاه و نظر شخصی کاربران است.
new order new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان