جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

مرکادونا (Mercadona) و سایر سوپرمارکت های اسپانیا، روغن آفتابگردان را به خاطر جنگ اوکراین جیره بندی کردند

به سبب افزایش تقاضای مردم که ناشی از نگرانی کمبود احتمالی یا افزایش قیمت روغن آفتابگردان به خاطر جنگ اوکراین است، سوپرمارکت های اسپانیا اقدام به جیره بندی این محصول کردند. به گزارش انجمن توزیع کنندگان اسپانیا، در چهارم مارس بسیاری از سوپرمارکت ها تصمیم به محدود نمودن فروش روغن آفتابگردان کردند که به سبب تقاضای غیرعادی مردم برای این محصول بوده که البته ریشه آن جنگ اوکراین می باشد. مرکادونا حداکثر پنج لیتر در روز به هر فرد، به صورت چند بطری کوچک یا یک بطری بزرگ، می فروشد. از سوی دیگر سوپرمارکت کانسوم (Consum) از پنجم مارس تصمیم گرفت فقط یک بطری به هر مشتری بفروشد. انجمن توزیع کنندگان با اعلام این پیام به مردم اطمینان دادند که جایگزین هایی برای منشاء محصول و خود محصول وجود دارد و اسپانیا یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع روغن های گیاهی است. بهره وری فوق العاده زنجیره تامین غذایی اسپانیا باعث توانایی کافی در تامین این محصولات را در بازار شده است. همچنین دولت، اتحادیه اروپا و بخش های متاثر از اتفاقات اخیر همگی اقداماتی برای مواجهه و مقابله با این وضعیت اتخاذ نموده اند. 

Link: https://faratarjome.ir/u/news/مرکادونا-(Mercadona)-و-سایر-سوپرمارکت-های-اسپانیا،-روغن-آفتابگردان-را-به-خاطر-جنگ-اوکراین-جیره-بندی-کردند2.html

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
کد امنیتی : کدی که در تصویر میبینید را وارد نمایید
* فراترجمه هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد و تمامی مطالب ارسالی دیدگاه و نظر شخصی کاربران است.
new order new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان