کاربران عزیز می توانند در صورت وجود سوال یا ابهامی در زمینه ثبت سفارش ترجمه، مسائل مربوطه را در این تاپیک عنوان نمایند. در اسرع وقت به موارد عنوان شده رسیدگی خواهد شد. با تشکر
ارسال شده در ۱۴:۳۲:۵۵ سه شنبه ۹۲/۱۱/۲۹
سلام. من سفارشو ثبت کردم ولی به درگاه بانک ملت وصل نمیشه، چجوری پولو پرداخت کنم اینترنتی؟
ارسال شده در ۱۰:۱۳:۱۶ سه شنبه ۹۲/۱۲/۲۰
با سلام درگاه بانک ملت هنوز راه اندازی نشده. لطفا از گزینه دیگه استفاده کنید. تشکر
ارسال شده در ۱۰:۴۶:۴۳ سه شنبه ۹۲/۱۲/۲۰
با سلام . من رمز ورودمو فراموش کردم و گزینه فراموش گذرواژه هم رمز ورود رو نمی فرسته به ایمیلم. پیکار کنم ؟
ارسال شده در ۲۲:۳۸:۵۲ دوشنبه ۹۳/۰۱/۱۱
لطفا ایمیل خود را بررسی نمایید. با تشکر
ارسال شده در ۲۳:۴۱:۵۷ دوشنبه ۹۳/۰۱/۱۱
سلام من رمز ورودمو هر چی میزنم قبول نمیکنه و هر چی دکمه بازیابی گذرواژه رو میزنم میلی که برام میاد فقط حاوی میل خودم هست و رمزی بهم نداده چیکار کنم؟
ارسال شده در ۲۰:۲۹:۲۸ پنجشنبه ۹۳/۰۱/۱۴
با سلام رمز عبور جدید ارسال شد. با تشکر
ارسال شده در ۲۱:۰۴:۰۵ پنجشنبه ۹۳/۰۱/۱۴
سلام من یه متن تخصصی شیلاتی دارم ترجمه مربوط به شیلات قبول میکنید؟
ارسال شده در ۲۱:۱۵:۰۹ شنبه ۹۳/۰۱/۱۶
با سلام بله ترجمه تمامی رشته ها پذیرفته می شود. با تشکر
ارسال شده در ۱۱:۴۵:۰۹ یکشنبه ۹۳/۰۱/۱۷
سلام من رمز ورودمو هر چی میزنم قبول نمیکنه و هر چی دکمه بازیابی گذرواژه رو میزنم میلی که برام میاد فقط حاوی میل خودم هست و رمزی بهم نداده چیکار کنم؟
ارسال شده در ۱۵:۴۷:۳۸ چهارشنبه ۹۳/۰۲/۱۷
با سلام. رمز ورود به ایمیل شما ارسال گردید. لطفا بررسی نمایید. با تشکر
ارسال شده در ۱۶:۰۷:۴۹ چهارشنبه ۹۳/۰۲/۱۷
سلام من رمز ورودمو میزنم قبول نمیکنه بازیابی رمز هم رمز جدید نمیفرسته
ارسال شده در ۲۲:۰۱:۰۷ جمعه ۹۳/۰۲/۱۹
سلام رمز ورود جدید به ایمیل شما ارسال گردید. با تشکر
ارسال شده در ۱۳:۵۲:۵۶ شنبه ۹۳/۰۲/۲۰
با سلام، رمز ورودم و فراموش کردم و برام میلی با پسورد نیومده!
ارسال شده در ۲۲:۰۴:۳۷ شنبه ۹۳/۰۲/۲۰
سلام رمزجدید که بهم دادین عمل نمیکنه لطفا زودتر این مشکل رو حل کنید سفارش دارم
ارسال شده در ۱۰:۱۶:۳۸ یکشنبه ۹۳/۰۲/۲۱
با سلام، رمز ورود ندارم میخوام سفارش ترجمه بدم چکار کنم؟
ارسال شده در ۲۱:۱۵:۵۸ شنبه ۹۳/۰۲/۲۷
با سلام. رمز عبور به ایمیل تان ارسال گردید.
ارسال شده در ۰۹:۲۲:۳۲ یکشنبه ۹۳/۰۲/۲۸
بابا چرا \\سورد منو ایراد میگیره لطفا کمک کنید؟
ارسال شده در ۰۵:۱۵:۳۳ چهارشنبه ۹۳/۰۳/۰۷
با سلام. پسورد جدید به ایمیل شما ارسال شد. با تشکر
ارسال شده در ۰۸:۰۱:۳۶ چهارشنبه ۹۳/۰۳/۰۷
با سلام. در صورتیکه تمام گزینه های موجود در مشخصات سفارش توسط کاربر (مشتری) \"ندارد\" ثبت شود، آیا باز هم باید پاورقی یا پی نوشت های سفارش ترجمه شود؟ اگه پاسخ /بله/ می باشد، در صورتیکه این پی نوشت ها بیش از 40 تا بوده و هر یک نزدیک به 7 تا 10 خط باشد، چطور؟ لطفا در اسرع وقت پاسخ سوال رو بگید تا اقدام کنم. ممنون
ارسال شده در ۰۲:۵۲:۱۸ جمعه ۹۳/۰۳/۰۹
لطفا شماره سفارش رو به اپراتور اعلام نمایید که مشخص شود نیاز به ترجمه دارد یا خیر
ارسال شده در ۱۲:۳۴:۱۱ جمعه ۹۳/۰۳/۰۹
سفارش شماره 927
ارسال شده در ۱۲:۳۶:۵۳ جمعه ۹۳/۰۳/۰۹
بله باید ترجمه شود
ارسال شده در ۱۳:۰۲:۵۹ جمعه ۹۳/۰۳/۰۹
با سلام رمز من برای ورود عمل نمی کند. بارگذاری رمز هم یک ایمیل خالی می فرستد. راهنمایی فرمایند
ارسال شده در ۰۲:۴۴:۵۲ یکشنبه ۹۳/۰۴/۰۸
سلام خسته نباشيد باقي مانده پول را واريز كردم باتشكر وسپاس از شما
ارسال شده در ۱۲:۳۷:۴۷ دوشنبه ۹۳/۰۴/۰۹
با سلام سفارش شما تحویل گردید. با تشکر
ارسال شده در ۱۳:۲۹:۴۷ دوشنبه ۹۳/۰۴/۰۹
سلام خسته نباشید عصرتون بخیر من باقی مانده پول را واریز کردم ولی هنوز ترحمه را دریافت نکرده ام
ارسال شده در ۱۸:۳۱:۲۳ سه شنبه ۹۳/۰۴/۱۰
با سلام .ترجمه به ایمیلتان ارسال گردید .با تشکر
ارسال شده در ۱۸:۴۵:۴۱ سه شنبه ۹۳/۰۴/۱۰
سلام خسته نباشید .لطفا رمز عبور را برای من ارسال نمیایید. با تشکر
ارسال شده در ۱۶:۲۰:۱۰ پنجشنبه ۹۳/۰۴/۱۲
متن ترجمه حداقل چند صفحه باشد. اگر متن به صورت بریده هایی از یک متن باشد برای ترجمه قبول می شود، مثلا از یه متنی 20 پارگرافی 6 پارگراف را برای ترجمه انتخاب کنم و برای شما ارسال کنم آیا قابل ترجمه است؟
ارسال شده در ۱۹:۰۹:۳۶ جمعه ۹۳/۰۴/۲۰
با سلام . قسمت هایی از متن که باید ترجمه شود را مشخص نمایید و در قسمت توضیحات نیز ذکر کنید .همان قسمت ها ترجمه خواهند شد. با تشکر
ارسال شده در ۱۹:۱۵:۱۰ جمعه ۹۳/۰۴/۲۰
با سلام رمز من برای ورود عمل نمی کند. بارگذاری رمز هم یک ایمیل خالی می فرستد. راهنمایی فرمایند
ارسال شده در ۱۳:۱۱:۱۸ سه شنبه ۹۳/۰۵/۰۷
با سلام لطفا نام کاربری خود را ذکر کنید تا رمز جدید به شماره شما ارسال گردد. با تشکر
ارسال شده در ۱۳:۲۷:۱۰ سه شنبه ۹۳/۰۵/۰۷
پس چرا رمز وروود منو قبول نمیکنه ؟ ایمیل خالی هم برام میفرسته
ارسال شده در ۱۵:۰۳:۵۷ سه شنبه ۹۳/۰۵/۰۷
با سلام رمز جدید ارسال گردید با تشکر
ارسال شده در ۱۵:۰۸:۵۶ سه شنبه ۹۳/۰۵/۰۷
با سلام من درخواستم رو تایید کردم و امروز باید دریافت کنم و بقیه صورت حساب رو بپردازم اما امکان ورود به سیستم رو ندارم ممکنه ایمیل رو اشتباه وارد کرده باشم چه کار می تونم بکنم
ارسال شده در ۰۹:۲۲:۰۰ شنبه ۹۳/۰۵/۲۵
با سلام رمز جدید به شماره شما ارسال گردید با تشکر
ارسال شده در ۰۹:۲۵:۳۳ شنبه ۹۳/۰۵/۲۵
سلام . وقتی عمده پرسشهای دوستان در مورد بازیابی رمز عبور هست ، حتما یک مشکلی در سامانه شما وجود دارد . لطفا بجای پاسخ دادن به یک پرسش تکراری مشکل را برای همیشه مرتفع کنید . با تشکر
ارسال شده در ۱۷:۳۶:۲۹ پنجشنبه ۹۳/۰۵/۳۰
با سلام بازیابی رمز عبور توسط اپراتور صورت می گیرد.در صورت بروز مشکل با اپراتور تماس گرفته تا رمز شما بازیابی شود با تشکر
ارسال شده در ۲۰:۳۸:۲۷ پنجشنبه ۹۳/۰۵/۳۰
با سلام. من 2 ساعتی هست می خوام فایل سفارش ترجمه ام را برای شما ارسال کنم اوا ثبت سفارش نمیشه درحالیکه حجمش هم زیاد نیست. چیکار کنم ؟ عجله هم دارم واسه ترجمه.
ارسال شده در ۱۳:۰۳:۱۶ یکشنبه ۹۳/۰۶/۰۹
با سلام به جیمیل faratarjometranslation@gamil.com ارسال نمایید با تشکر
ارسال شده در ۱۴:۱۳:۴۷ یکشنبه ۹۳/۰۶/۰۹
سلام- لطف کنین گذر واژه جدید برام بفرستین هرچقدر سعی کردم دکمه گذر واژه جدید رو زدم فقط ایمیل خالی میاد برام.من هم سفارش جدید دارم هم سفارش ترجمه شدخ ام رو هنوز دانلود نکردم . خواهشا زودتر کمک کنین . مهمه
ارسال شده در ۱۰:۳۸:۳۳ شنبه ۹۳/۰۶/۲۲
سلام. خسته نباشید. ببخشید چرا جواب من و نمیدین به خدا از صبح 10 بار بشتر پیام دادم می خوام سفارش جدید بدم و فایل قبلی ام و دانلود نکردم. لطف کنین برام گذر واژه جدید بفرستید. شما که خیلی خوب ساپورت می کردید مشتریان تون رو . آخه چرا؟
ارسال شده در ۱۳:۵۵:۱۲ شنبه ۹۳/۰۶/۲۲
فایلی که میخوام پییوست نمیشه
ارسال شده در ۲۳:۴۴:۱۲ شنبه ۹۳/۰۹/۰۸
سلام در صورتی که حجم فایل بالا باشد ممکن است آپلود نشود.فایل خود را به آدرس جیمیل (تماس با ما) ارسال نمایید با تشکر
ارسال شده در ۰۸:۵۰:۰۷ یکشنبه ۹۳/۰۹/۰۹
سلام فایل ترجمه من بصورت عکس هست 4صفحه و 4عکس.... چطور بفرستم؟؟ شما فقط توو ثبت سفارش یک فایل قبول میکنید....
ارسال شده در ۱۴:۵۱:۲۸ چهارشنبه ۹۳/۰۹/۱۲
با سلام لطفا فایلهای خود را درون یک فولدر قرار داده و آن را زیپ نمایید. سپس فایل زیپ شده را آپلود کنید با تشکر
ارسال شده در ۱۵:۲۹:۵۹ چهارشنبه ۹۳/۰۹/۱۲
با سلام من یه ترجمه سفارش دادم همه مبلغ رو هم پرداخت کردم ولی فایل ترجمه برام ارسال نشده؟؟؟
ارسال شده در ۱۹:۳۰:۰۱ سه شنبه ۹۳/۰۹/۱۸
با سلام پس از پرداخت نهایی، از قسمت پیگیری سفارش می توانید فایل ترجمه خود را دانلود نمایید با تشکر
ارسال شده در ۱۹:۳۸:۰۲ سه شنبه ۹۳/۰۹/۱۸
سلام. بعد از انجام ترجمه دقیقا باید چکار کنیم؟
ارسال شده در ۲۰:۴۸:۰۵ جمعه ۹۳/۱۰/۰۵
با سلام بعد از انجام ترجمه باید وارد پنل خود شده و فایل مربوطه را آپلود نمایید با تشکر
ارسال شده در ۲۱:۳۸:۲۵ جمعه ۹۳/۱۰/۰۵
سلام و خسته نباشید . بعد از اینکه سفارشی رو پذیرفتیم, از طرف مرکز کنسل نمیشه؟ یعنی حتما دیگه اون سفارش مال ما شده؟ من امروز سفارشی رو پذیرفتم, مشخصاتش و فایل دانلودی بود, ولی بعد از قبول کردن سفارش دیگه هیچی تو پروفایلم نیست! چون دفعه اولمه که موفق میشم قبول سفارش کنم. میخاستم بدونم این طبیعیه؟ ممنون میشم اطلاع بدین
ارسال شده در ۲۳:۱۷:۱۵ جمعه ۹۳/۱۰/۰۵
با سلام پس از قبول سفارش<سفارش به لیست سفارشات در حال انجام شما اضافه می گردد. لطفا سوالات مربوط به سفارشات را از پنل خود و از قسمت پیغام برای اپراتور ارسال نمایید تا پنل شما بررسی وبه طور کامل توضیح داده شود . با تشکر
ارسال شده در ۰۸:۳۱:۱۶ شنبه ۹۳/۱۰/۰۶
سلام دوستان .خسته نباشین.من کد مترجم رو از کجا بیارم؟
ارسال شده در ۱۲:۰۴:۲۵ جمعه ۹۴/۰۱/۰۷
با سلام. در صورتی که در آزمون مترجمی پذیرفته شوید کد مترجمی به شما تعلق خواهد گرفت. با تشکر
ارسال شده در ۱۱:۵۴:۲۳ شنبه ۹۴/۰۱/۰۸
نه منظورم این هست که من برای ترجمه مترجم خاصی مد نظرم هست.کد اون مترجم رو از کجا بیارم که توی ثبت سفارشم بزنم
ارسال شده در ۱۶:۰۴:۱۶ دوشنبه ۹۴/۰۱/۱۰
لطفا از طریق تماس با پشتیبانی که در پنل کاربری شماست با ما در تماس باشید. با تشکر
ارسال شده در ۱۶:۱۷:۱۷ دوشنبه ۹۴/۰۱/۱۰
با سلام می خواستم خدمتتون عرض کنم من زمان درخواستی ترجمه ام رو جمعه 18 اردیبهشت اعلام کردم، و زمان ثبت سفارشم سه شنبه 8 اردیبهشت هست. ترجمه عادی رو انتخاب کردم که 8 روزه است. میخواستم بدونم تاریخ پیشنهادیم رو در نظر نگیرید و تاریخ تحویل ترجمه ام همان چهارشنبه 16 اردیبهشت باشد. با تشکر
ارسال شده در ۲۰:۴۹:۰۴ سه شنبه ۹۴/۰۲/۰۸
با سلام امکان ترجمه فایلی که قالبی غیر از word یا pdf دارند نیز برای شما مقدوره؟ مثلا اگه از متن به صورت خوانا عکس گرفته بشه؟ ممنون
ارسال شده در ۱۳:۱۲:۲۸ جمعه ۹۴/۰۲/۲۵
با سلام. بله در تمامی فرمت ها مورد قبول می باشد، در صورتی که کیفیت فایل ارسالی مناسب باشد. با تشکر
ارسال شده در ۱۰:۲۹:۱۶ شنبه ۹۴/۰۲/۲۶
با سلام امکان ترجمه مقالات تخصصی شبکه های کامپیوتری هم دارید؟ممنونم
ارسال شده در ۲۱:۱۳:۵۷ چهارشنبه ۹۴/۰۳/۱۳
با سلام. بله در تمامی گرایشات رشته کامپیوتر ترجمه انجام می شود. با تشکر
ارسال شده در ۱۸:۳۷:۰۱ جمعه ۹۴/۰۳/۱۵
سلام. منظور از تحویل یک روز 12 ساعت یعنی چی؟اگر من حالا هزینه را پرداخت کنم کی ترجمه را تحویل می گیرم با اینکه فردا جمعه است.
ارسال شده در ۱۴:۲۴:۱۹ پنجشنبه ۹۴/۰۳/۲۸
سلام من دیشب سفارش ترجمه دادم برام ایمیل پیگیری اومده اما از کجا میتونم ببینم قیمت برآورد شده رو
ارسال شده در ۱۵:۰۲:۳۹ پنجشنبه ۹۴/۰۳/۲۸
با سلام. زمان تحویل سفارش شما از لحظه پرداخت مشخص می گردد. شما 1 روز و 12 ساعت بعد از پرداخت می توانید سفارش خود را دریافت نمایید. فراترجمه در روزهای تعطیل نیز مشغول به فعالیت می باشد. با تشکر
ارسال شده در ۱۶:۴۹:۱۹ پنجشنبه ۹۴/۰۳/۲۸
با سلام. شما می توانید پس از ورود به پنل کاربری، از قسمت پیگیری سفارش ترجمه، بر روی گزینه نمایش در سفارش مورد نظر کلیک کرده و پیش فاکتور خود را مشاهده نمایید. با تشکر
ارسال شده در ۱۶:۵۰:۵۷ پنجشنبه ۹۴/۰۳/۲۸
من هرچی سعی میکنم سفارش ثبت کنم نمیشه همش میگه فیلد سیز باید پربشه خواهش میکنم کمک کنید
ارسال شده در ۱۵:۳۷:۴۱ پنجشنبه ۹۴/۰۵/۰۱
با سلام. فیلد ستاره سبز مربوط به آپلود فایل می باشد. احتمالا نام فایل شما فارسی بوده و یا فرمت آن غیر قابل پشتیبانی است. پیشنهاد می شود فایل خود را زیپ نموده و سپس ارسال نمایید. با تشکر
ارسال شده در ۲۱:۳۲:۵۱ پنجشنبه ۹۴/۰۵/۰۱
با سلام.برای من ترجمه ای انجام دادید ولی متاسفانه گوشیم نمیتونه بازش کنه.
ارسال شده در ۰۱:۵۰:۲۹ جمعه ۹۵/۰۴/۱۸
با سلام. اطلاعات لازم به ایمیل شما ارسال گردید. با احترام
ارسال شده در ۱۰:۴۱:۴۶ جمعه ۹۵/۰۴/۱۸
سلام مقاله مربوط به مهندسی بیوتکنولوژی را انجام می دهید؟
ارسال شده در ۲۲:۳۹:۰۶ سه شنبه ۹۵/۰۶/۰۹
با سلام. بله لطفا فایل خود را ثبت سفارش نمایید تا در اسرع وقت قیمت گذاری شود. با احترام
ارسال شده در ۱۰:۳۱:۴۸ چهارشنبه ۹۵/۰۶/۱۰
با سلام، بیشتر از 2 ساعت است که سفارش را ثبت کرده ام ولی تایید و قیمت گذاری نمیشود!
ارسال شده در ۲۳:۳۷:۰۶ شنبه ۹۵/۰۷/۱۰
با سلام. با عرض پوزش بابت تاخیر دو ساعته در قیمت گذاری؛ سفارش شما قیمت گذاری گردیده است. با احترام
ارسال شده در ۱۰:۰۰:۴۵ یکشنبه ۹۵/۰۷/۱۱
سلام تحویل عادی با تحویل فوری فقط از نظر سرعت ترجمه و قیمت تفاوت دارند؟ یا کیفیت هم مدنظر است؟ و اینکه تحویل عادی به صورت تخصصی ترجمه نمیکند و کیفیتی ندارد؟
ارسال شده در ۲۲:۳۵:۳۶ چهارشنبه ۹۵/۰۸/۰۵
با سلام. کیفیت ثابت بوده و تنها سرعت و هزینه متفاوت است. با احترام
ارسال شده در ۰۸:۲۱:۲۱ پنجشنبه ۹۵/۰۸/۰۶
ممنون. سایتتون واقعا عالیه
ارسال شده در ۱۶:۳۰:۰۶ پنجشنبه ۹۵/۰۸/۰۶
با سلام..ببخشید میشه فایلمون رو ارسال کنیم براتون و هزینه و زمان تحویل رو بهمون بگید بعد بگیم که میخوایم ترجمه رو یا خیر؟
ارسال شده در ۱۶:۳۱:۴۰ دوشنبه ۹۵/۰۸/۱۷
با سلام. بله روال انجام کار به همین صورت می باشد و قیمت گذاری رایگان است. با احترام
ارسال شده در ۱۴:۴۴:۵۴ چهارشنبه ۹۵/۰۸/۱۹
فرق بین متون تخصصی با متون تخصصی ویژه چیه؟
ارسال شده در ۰۸:۲۲:۰۲ سه شنبه ۹۶/۰۳/۲۳
با سلام. سفارشات با کیفیت تخصصی ویژه، مناسب مقالات isi می باشند و توسط مترجمین زبده ترجمه می شوند. همچنین این سفارشات دارای 1 ماه ضمانت ویرایش می باشند که برای کیفیت تخصصی 72 ساعت ضمانت ویرایش وجود دارد. با احترام
ارسال شده در ۱۱:۱۷:۱۷ سه شنبه ۹۶/۰۳/۲۳
سلام شما متون تخصصی گردشگری را هم ترجمه می فرمایید؟ www.nsptours.com www.dubai-tt.com
ارسال شده در ۱۱:۰۳:۵۴ دوشنبه ۹۸/۰۲/۰۹
با سلام. بله ترجمه می شوند
ارسال شده در ۱۹:۳۴:۲۵ دوشنبه ۹۸/۰۲/۰۹
با سلام و احترام کاربران محترم در صورت نیاز به پشتیبانی و مشاوره می توانید از طریق تماس، واتس اپ و تلگرام با شماره 09301810864 در ارتباط باشید و در سریع ترین زمان ممکن، پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.
ارسال شده در ۱۲:۰۲:۵۱ یکشنبه ۰۰/۰۱/۲۲