سه شنبه ۲۸ فروردین ۰۳

مقاله #985

#985 کد مقاله زمینه: برق و الکترونیک
عنوان انگلیسی:
Voltage stability constrained multi-objective optimal reactive power dispatch under load and wind power uncertainties: A stochastic approach
تعداد صفحات انگلیسی:
12 صفحه
عنوان فارسی:
ارسال چند هدفه توان راکتیو بهینه با محدودیت پایداری ولتاژ تحت ابهامات بار و قدرت باد: روش تصادفی
تعداد صفحات فارسی:
30 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
100,000 ريال
چکیده فارسی:

چکیده

مسئله­ی ارسال توان راکتیو بهینه (ORPD) یکی از مسائل مهم در بهره برداری از سیستم­های قدرت است. این یک مسئله­ی برنامه­ریزی غیر خطی و آمیخته با اعداد صحیح است، که مقادیر بهینه برای پارامترهای کنترلی تولید کنندگان توان راکتیو را برای بهینه سازی توابع هدف ویژه حین برآوردن چند محدودیت فنی تعیین می­کند. در این مقاله، مسئله­ی چند هدفه­ی تصادفی ORPD (SMO-ORPD) در یک سیستم قدرت باد یکپارچه با در نظر گرفتن ابهامات بار و تولید توان بادی مورد بررسی قرار گرفته است. مسئله بهینه سازی چند هدفه­ی پیشنهادی با استفاده از روش محدودیت ε حل می­شود، و رویکرد برآوردن فازی برای انتخاب بهترین راه حل توافقی استفاده می­شود. دو توابع هدف مختلف به این صورت در نظر گرفته می­شوند: 1) به حداقل رساندن تلفات توان اکتیو و 2) به حداقل رساندن شاخص پایداری ولتاژ (به نام شاخص L). در این مقاله تجهیزات جبرانسازی VAR به عنوان متغیرهای گسسته مدل شده­اند. علاوه بر این، به منظور ارزیابی عملکرد روش پیشنهادی برای حل مسئله­ی چند هدفه، نتایج به دست آمده برای مورد قطعی (DMO-ORPD)، با روش­های موجود در منابع مقایسه می­شوند. روش پیشنهادی بر روی سیستم IEEE 57 باسه مورد بررسی قرار می­گیرد. مدل­های پیشنهادی در محیط GAMS پیاده­سازی می­شوند. نتایج عددی، توانایی مسئله­ی پیشنهادی SMO-ORPD را برای مقابله با ابهامات و به منظور تعیین بهترین تنظیمات متغیرهای کنترل اثبات می­کنند.

نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
100,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان