پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

مقاله #972

#972 کد مقاله زمینه: کامپیوتر
عنوان انگلیسی:
Bubble Budgeting: Throughput Optimization for Dynamic Workloads by Exploiting Dark Cores in Many Core Systems
تعداد صفحات انگلیسی:
8 صفحه
عنوان فارسی:
بودجه بندی حباب (تخصیص حباب) : بهینه سازی خروجی برای کارهای (Workloads) پویا با بهره برداری از هسته های تاریک در سیستم های چند هسته ایی
تعداد صفحات فارسی:
31 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
150,000 ريال
چکیده فارسی:

چکیده

همۀ هسته های چیپ های چند هسته ایی نمی توانند در یک زمان فعال شوند، که منجر به دلایلی همچون استفاده کم از CPU درسیستم‌ها ی سروری و قدرت بودجه ایی محدود در عصر سیلیکن تاریک می شود. این هسته های آزاد ( منتسب به حباب) می توانند در نزدیکی هستۀ فعال برای اتلاف گرما جای داده شوند بنابراین هسته های فعال می توانند در بالاتری سطح از فرکانس کار کنند، به همین جهت کارایی هسته های فعال و برنامه های کاربردی افزایش می یابد. بودجه بندی هسته های غیر فعال (حباب ها) برای انجام (Workload) جهت افزایش کارایی دارای سه چالش زیر می باشد. اول اینکه، تغییر تعداد حباب‌ها منجر به (Workload) های پویا می شود. دوم اینکه مسیر ارتباطی زمانی که حبابی در میان وظایف مرتبط قرار داده می شود، افزایش می یابد، که منجر به کاهش کارایی می شود. سوم اینکه، بودجه بندی تعداد زیادی حباب به عنوان خنک کننده برای اجرای برنامه‌ها سبب کمبود هسته برای برنامه های کاربردی آینده می شود. به منظور رسیدگی به این چالش‌ها در این مقاله، طرح بودجه بندی حباب پیشنهاد شده است، تا هسته های آزاد را برای هر برنامۀ کاربردی بودجه بندی کند تا حاصل کار همۀ سیستم از جمله زمان اجرای هر برنامه و زمان انتظار متحمل شده برای برنامه های کاربردی تازه وارد شده، بهینه شود. اساسا، الگوریتم پیشنهادی به تعیین تعداد و مکان حباب‌ها برای بهینه سازی عملکرد و زمان انتظار هر برنامه کاربردی می پردازد ، و به دنبال کارهای از هر نرم افزار می گردد تا به یک ناحیه هسته اختصاص دهد. نتایج آزمایشات نشان می دهد که روش ما دارای کارایی 50 درصد بیشتر از پیشرفته ترین روش های نگاشت وظایف زمان اجرا ی حرارت-آگاه (thermal-aware runtime task mapping) می باشد.

نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
150,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان