جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

مقاله #96

#96 کد مقاله زمینه: کامپیوتر
عنوان انگلیسی:
Network Coding Based Reliable Broadcast Protocol in Multi-Channel Multi-Radio Wireless Mesh Networks
تعداد صفحات انگلیسی:
6 صفحه
عنوان فارسی:
کدینگ شبکه، بر مبنای پروتکل همه پخشی ایمن در شبکه های مِش بی سیم چند کاناله، چند فرکانسی
تعداد صفحات فارسی:
15 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
80,000 ريال
چکیده فارسی:

مقاله انگلیسی کامپیوتر با ترجمه فارسی

    شبکه های مِش بی سیم (WMNs)چند کاناله-چند فرکانسه(MCMR) را می­توان یکی از نمونه  شبکه های بی سیم چند هاپه[3] دانست. در یک MCMR WMNs مرسوم، هر گره دارای چندین پیام رادیویی با چندین کانال موجود بر روی هر رادیو می­باشد، که به گره ها اجازه داده تا بتوانند ارسال و دریافت های همزمانی داشته باشند. بناباین، کارائی شبکه نیز بهبود پیدا می­کند. همه پخشی ایمن، به عنوان یک تکنولوژی کلیدی در WMNها می­تواند انتقال داده ها را به صورت مؤثر و کارآمد فراهم سازد.GreedyCode یکی از کدینگ های شبکه بوده که بر مبنای پروتکل همه پخشی ایمن میباشد. این کدینگ به وسیله ی گروه ما قبلاٌ پیشنهاد شده بود. در این مقاله، ما سناریوهای همه پخشی یک به چند را در نظر می­گیریم  و یک پروتکل جدید GreedyCode ایمن را ارائه خواهیم داد که از دو جزء تشکیل شده است: تخصیص زمان و برنامه ریزی لینک.

به طور خاص، ما یک استراتژی تخصیص کانال سطحی (LCAS) را پیشنهاد میکنیم و تعداد بسته های داده ای را که قرار است در هر زمان بر اساس اطلاعات بازخورد ارسال شود را نیز از گره های همسایه ی هاپ مشخص می­کنیم. علاوه بر این، هر گره ی واسط که داده ها را به صورت کامل دریافت می­کند ، می­تواند آن داده ها را به گره هایی ارسال کند که دیگر این پروسه را تکرار نکند. این پروسه تا زمانی که تمامی گره های مقصد داده ها را به صورت کامل دریافت کنند، تکرار می­شود. نتایج شبیه سازی نشان میدهد که روش ما دارای تأخیر بسیار کمی در شبکه و توان کاری بالایی نسبت به پروتکل های جاری مانند Greedy Code ، MCM و غیره میباشد.

نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
80,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان