چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

مقاله #938

#938 کد مقاله زمینه: هنر
عنوان انگلیسی:
SYMBOL INTERPRETATION IN VISUAL COMMUNICATION: ANALYZING A SUPREMATIST PAINTING “THE BLACK SQUARE” IN TERMS OF INTENTIONALITY
تعداد صفحات انگلیسی:
12 صفحه
عنوان فارسی:
تفسیر نمونه در ارتباط تصویری: تحلیل یک نقاشی والاگرایی "مربع سیاه" برحسب قصدمندی (التفاتی)
تعداد صفحات فارسی:
14 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
70,000 ريال
چکیده فارسی:

چکیده

نمادها (سمبل) اغلب در ارتباطات تصویری مورد استفاده قرار می‌گیرند، مخصوصا آن‌ها در هنرهای تصویری انتزاعی غالب شده‌اند. تفسیر آن‌ها، همیشه، یک وظیفه ساده نیست. برخی از مثال‌های نمادها نمی‌توانند با استفاده از رویکردهای سنتی، مورد تفسیر قرا گیرند. هدف این مقاله، ارائه یک قصدمندی مبتنی بر ایده نماد و تشریح روش تفسیر آن است. نماد برای استقرار واژه قصدمندی ملموس، پیشنهاد شده است. مورد اخیر، نشان می‌دهد که یک فکر ادراک کننده نشانه، درباره "موضوعی ملموس با عدم دلالت" هدایت می‌شود. بعنوان یک مورد از نماد، یک نقاشی مربع سیاه توسط کا. مالویچ، مورد تحلیل قرار گرفته است و تلاشی برای تفسیر آن پیشنهاد شده است. بحث‌های پشتیبان روش پیشنهادی تفسیر، شامل تحلیل ادعای مالویچ، تشریح شده است. این نقاشی، شروع هنر غیر بازنمودی (بازنمودی) را نشان می‌دهد و اثر بزرگی بر طراحی مدرن ایجاد می‌کند. اگرچه، هزینه آن بیش از یک میلیون دلار است، ولی، بحث درباره معنی و ارزش واقعی آن، ادامه دارد.

نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
70,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان