پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

مقاله #935

#935 کد مقاله زمینه: عمران
عنوان انگلیسی:
Evaluation of precast pre-post-tensioned concrete bridge beams with the use of GPR method
تعداد صفحات انگلیسی:
8 صفحه
عنوان فارسی:
ارزیابی تیر های بتنی پیش ساخته پیش پس کشیده پل ها با استفاده از روش GPR
تعداد صفحات فارسی:
10 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
50,000 ريال
چکیده فارسی:

چکیده: تیرهای بتنی پیش ساخته پیش پس کشیده به طور معمول در مهندسی حمل و نقل استفاده می‌شوند. تعداد قابل توجهی پل با استفاده از تیر های پیش ساخته به دلیل فوایدشان مثل زمان ساخت کوتاه، هزینه ی کمتر و کاهش داربست و پوشش گذاری، ساخته شده اند. برای جلوگیری از خرابی، سازه های پیش ساخته باید تحت کنترل کیفیت جدی که نیازمند استفاده از روش های آزمایش غیر مخرب دارد، قرار بگیرد. یکی از مناسبترین روش های NDT برای بررسی تیرهای پیش ساخته روش رادار نفوذ کننده در زمین است.

هدف تحقیق تشریح شده در این مقاله ارزیابی پارامتر های تیر های T شکل پیش ساخته با استفاده از روش رادار نفوذکننده در زمین می باشد. تیر در روندی به منظور دستیابی به صحت فرآیند ساخت مورد بررسی قرار گرفت. اندازه گیری ژئورادار انجام شد و داده های خام با نرم افزار پردازش شد. به عنوان نتیجه مطالعه، تعدادی نمودار رادار بدست امد. بر اساس این داده ها، محل آرماتورها و عمق پوشش و همچنین مسیر کابل های پیش تنیدگی و پس تنیدگی مشخص شد. نتایج اجازه تعریف توانایی و حدود روش رادار نفوذ کننده در زمین را با توجه به کنترل کیفیت المان بتنی پیش ساخته می‌دهد.

نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
50,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان