شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

مقاله #911

#911 کد مقاله زمینه: برق و الکترونیک
عنوان انگلیسی:
Data Reorganization in Memory Using 3D-stacked DRAM
تعداد صفحات انگلیسی:
13 صفحه
عنوان فارسی:
سازماندهی مجدد داده¬ها در حافظه با استفاده از DRAM انباشته ی 3 بعدی
تعداد صفحات فارسی:
28 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
170,000 ريال
چکیده فارسی:

چکیده

در این مقاله، ما بر روی عملیات سازماندهی مجدد داده­ها از جمله مخلوط کردن[1]، بسته کردن / باز کردن، مبادله، ترانهادن، و تبدیلات لی اوت تمرکز می­کنیم. اگر چه این عملیات، داده­ها را به سادگی در حافظه منتقل می­کنند، اما بر روی سیستم­های معمولی عمدتا به دلیل الگوهای دسترسی ناکارآمد، استفاده مجدد از داده­های محدود و پیمایش رفت و برگشتی داده­ها در سراسر سلسله مراتب حافظه، پرهزینه هستند. در این مقاله یک رویکرد دو جانبه برای سازماندهی مجدد کارآمد داده­ها ارائه شده است، که ترکیبی از (الف) شتاب دهنده­ی پیشنهادی تجدید وضعیت آگاه از DRAM، مجتمع در داخل DRAM انباشته­ی 3 بعدی، و (ب) یک چارچوب ریاضی است که برای نشان دادن و بهینه سازی عملیات سازماندهی مجدد استفاده می­شود.

ما سیستم پیشنهادی­مان را از طریق دو مورد استفاده­ی عمده، ارزیابی می­کنیم. ابتدا از طریق تبدیل طرح (لی اوت) داده­ها، شتاب دهنده­ی تجدید وضعیت را در انجام یک تخصیص آدرس فیزیکی برای استفاده­ی موثرتر از موازات / محل داخلی ساختار DRAM انباشته­ی 3 بعدی برای وظایف سنگین همه منظوره، نشان می­دهیم. سپس، بر روی بارگذاری و شتاب دادن روال­های معمولا مورد استفاده در سازماندهی مجدد داده­ها که از بسته­ی Intel Math Kernel Library انتخاب شده­اند تمرکز می­کنیم. با مقایسه­ی رویکردمان با پیاده سازی­های بهینه­ی GPUها و CPUهای مدرن موجود، انرژی و مزایای عملکرد آن را ارزیابی می­کنیم. برای موارد آزمون مختلف، سازماندهی مجدد داده­ها در حافظه، بهبود­های عملکردی و راندمان انرژی به مراتب بالاتری از طریق سخت افزار با سربار کم فراهم می­کند.


نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
170,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان