پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

مقاله #903

#903 کد مقاله زمینه: شیمی
عنوان انگلیسی:
Ultra-sensitive phenol sensor based on overcoming surface fouling of reduced graphene oxide-zinc oxide composite electrode
تعداد صفحات انگلیسی:
7 صفحه
عنوان فارسی:
سنسور فنل فوق حساس مبتنی بر غلبه بر رسوب گذاری سطح کاهش یافته اکسید گرافن روی الکترود کامپوزیت اکسید
تعداد صفحات فارسی:
20 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
90,000 ريال
چکیده فارسی:

چکیده

اشکال عمده ی رویکرد غیر آنزیمی برای تشخیص فنل، رسوب سطحی است که ناشی از اکسیداسیون الکتروشیمیایی فنل به محصولات پلیمری، در نتیجه مهار روند الکترود به غلظت های کم و محدود به استفاده از زمان واحد می باشد. در این کار، یک رویکرد جدید برای تشخیص فنل پایدار و غیر آنزیمی با استفاده از کامپوزیت اکسید گرافن کاهش یافته (RGO) اکسید روی (ZnO) تعدیل شده الکترود کربن شیشه ای (GCE) گزارش می شود که اثر رسوب سطحی با امکان انتخاب دقیق گیک سنجش حذف می کند. در اینجا، کامپوزیت RGO-ZnO با استفاده از روش شیمیایی مرطوب سنتز شد که در آن RGO و ZnO در محل به ترتیب از اکسید گرافن و استات روی تشکیل شده اند. سنجش فنل توسط ولتامتری پالس تفاضلی (DPV) مورد بررسی قرار گرفت که دو پیک در 0.35 ولت و 0.94 ولت را به همراه داشت. تشخیص فنل در پتانسیل پایین تر (0.35 V) به گونه ای انجام شد که نیاز به بازگردانی سطح الکترود قبل از هر اسکن به علت سطح رسوب را حذف می کند که در نتیجه باعث تسهیل در تشخیص پایدار و تجدید پذیر می شود. سنسور پیش ساخته به گونه ای خطی به فنل در بیش از دو محدوده، یکی در محدوده 15-2 میکرومولار با حساسیت فوق العاده بالا از 1.79 میکروآمپر / میکرومولار سانتی متر مربع و دیگری در محدوده 15-40 میکرومولار با حساسیت 0.389 میکروآمپر / میکرومولار سانتی متر مربع با تکرارپذیری خوب، ثبات، گزینش و حد تشخیص پایین تر از 1.94 میکرومتر واکنش نشان داد. توانایی سنجش RGO-ZnO با GCE تعدیل شده از نظر موانع نانو شاتکی جلو مورب در رابط RGO-ZnO مورد مطالعه قرار گرفت. این سنسور مبتنی بر کامپوزیت هزینه ی کم، تشخیص غیرآنزیمی و ولتامتری فنل در تجزیه و تحلیل صنعتی و زیست محیطی ارائه می کند.

نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
90,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان