پنجشنبه ۳۰ فروردین ۰۳

مقاله #874

#874 کد مقاله زمینه: مدیریت
عنوان انگلیسی:
Consumer cynicism: developing a scale to measure underlying attitudes influencing marketplace shaping and withdrawal behaviours
تعداد صفحات انگلیسی:
10 صفحه
عنوان فارسی:
بدبینی مصرف کننده: توسعه یک مقیاس برای سنجش نگرش های اصلی موثر بر شکل گیری بازار و رفتارهای کناره گیری
تعداد صفحات فارسی:
26 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
130,000 ريال
چکیده فارسی:

چکیده

این مقاله، ساختار بدبینی مصرف کننده را با نبود سیستمی فراگیر یکپارچگی در بازار توسعه می دهد و بررسی می کند مصرف کنندگان بدبین چگونه در بازار رفتار می کنند. ساختار بر اساس مطالعه و بررسی کیفی و از طریق توسعه یک مقیاس و بررسی سوابق و رفتارهای مهم بازار توسعه یافته است. ساختار بدبینی به طور منحصر به فرد پوشش داده شده تا فرآیندهای روانی اساسی و مهم در برداشت های متخصص از رشد بدگمانی و تحقیق مصرف کننده درباره رفتارهای طغیانی را توضیح دهم و همچنین بینشی در خصوص واکنش مصرف کنندگان به بازار پیچیده ارائه کند. تحقیق قبلی، نگاه اجمالی به رفتارهای بسیار طغیان آمیز مثل تراکم فرهنگ، تجمع و جنبش های ضد بازار و جشنواره های ضد مصرف کننده مثل "مرد سوزان" که از طریق تحقیق کیفی بررسی شد را پیشنهاد داد. (نزدیک به 50000 نفر را گرد هم می آورد و هر سال نزدیک سان فرانسیسکو از سال 1986 برگزار می شود، فستیوال مرد سوزان، نا کالا گونگی را در میان 10 اصل اصلی خود لیست می کند، حمایت های تجاری، مبادلات و تبلیغات را منع می کند و در سوزاندن پیکر 40 فوتی مرد به اوج می رسد). این تحقیق بر اساس آن از طریق رویکردهای کیفی و کمی انجام شده است تا به طور تجربی نشان دهد که نگرش های بدبینانه در پس چنین رفتارهایی، گسترده هستند و اثر نامحسوس و نافذ بر رفتارهای مصرفی روزمره و همچنین رفتارهای فعال با پروفایل بالا دارند. مصرف کنندگان بد بین، مصرف کنندگان (نه فقط فعالان بلکه مصرف کنندگان معمولی) را به عنوان عواملی در یک سیستم بازار می بینند و بر این باورند که نقش همراه با مسئولیت انتخاب های آگاهانه به لحاظ اجتماعی می باشد. سیستم بازار مصرف کننده خیلی فراگیر است یه طوری که بی علاقگی یا کناره گیری، به ندرت ممکن است. مصرف کنندگان بدبین مجبور می شوند تا پیوسته با سیستمی تعامل کنند که به آن اطمینان ندارند و از استراتژی های مختلف مقابله استفاده می کنند. ساختار بدبینی مصرف کننده در ابتدا از طریق یک مطالعه تئوری از مصاحبه های عمیق توسعه یافت. تحلیل مصاحبه نشان داد این مصرف کنندگان، یک شبکه پیوسته و پیچیده ای از باورها و اثرات منفی بازار را به اشتراک می گذارند که رفتار آنها در بازار را شکل می دهد. بر اساس مطالعه کیفی، بدگمانی مصرف کننده به عنوان یک نگرش پایدار و یاد گرفته شده نسبت به بازار به شکل برداشت تعریف شده است که فرصت طلبی فراگیر در میان شرکت‌ها وجود دارد و این فرصت طلبی، یک بازار مصرفی مضر ایجاد می کند. مجموعه ای از مطالعات انجام شدند تا مقیاسی را برای سنجش بدبینی مصرف کننده توسعه دهند. یک بررسی ملی در مثیاس بزرگ، نمونه اعتبارسنجی در مقیاس خوب و ابزار تحقیقاتی اولیه را برای تست فرضیات ارائه کرد و مطالعات دیگر برای فرآیند توسعه مقیاس خیلی دقیق، ایجاد ثبات داخلی، ساختار فاکتور تک بعدی نامتغیر، هنجارهای مقیاس، قابلیت اعتماد تست و تست مجدد و همچنین اعتبارسنجی، اعتبار سنجی گروه های شناخته شده، اعتبارسنجی همگرا، اعتبارسنجی واگرا و اعتبارسنجی قانونی انجام شدند. بدبینی مصرف کننده نشان داده شده که بر رفتارهای و برداشت های بازار اثر می گذارد که منجر به شکل گیری بازار یا فعالی مصرف کننده و رفتارهای بدبینی، و رفتارهای کناره گیری بازار مثل سبک زندگی های ساده داوطلبانه می شود.

نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
130,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان